we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

1 July 2011

epi 5th anniversary!!;)

we're already in july today!!mmm,pejam celik,pejam balik n bukak mata,da 5thn da pun me n incik tunang together gether making love...kejap je rasanya...mcm baru semalam ktorang berbalas2 msg n voice msg...ingat x skit masa dulu,maxis ada lancarkan voice msg yg sama rate dgn written msg??itulah 1st time aku dgr suara incik tunang menyanyi utk aku,so sweet!!lagu feveret dia,spider-mungkinkah terjadi...ingat lagi tau even da 5thn kottt...hehe...;)

kre ktorang dulu blind date la coz xpernah tgk muka pun,men msg n kadang2 je call...mcmana blh jatuh hati kat dia?mmm,pe ek?ekcelli,dia jenis soft spoken,so sedap je dgr suara dia...yolah,masa 2 xjumpa lg,xtau pun mcmana muka dia...so,kre aku jatuh hati dgn suara dia la bkn rupa paras mcm org lain,hehe...*blushing da ni...

1st time ktorang dating kat times square...ingat lg,dia da terpacak tunggu lama gler kat pekeliling,bas aku dr jengka sampai lewat skit,spoil je 1st dating org kan??haha!!masa 2 aku beramai2 dgn geng2 aku,so dia dgn macho nye datang kat ktorang n ask me 2 join him...mmm,masa 2 kalau blh rakam muka aku,memang malu gler,1st time kot aku kluar dating berdua gitu...haha!!

aku simpan lagi gambar 1st dating ktorang 2,memang skema la fesyen baju masing2,yolah,time 2 mesti la nak tunjuk gaya paling hebat coz opkos akan jadi sejarah kot,lalala~~~~

skrg ni,ktorang stil dating mcm dulu2 jgk cuma skrg lebih matang n byk fikirkan masa depan n planning utk wedding ktorang nnti 2 la....aku harap dia la lelaki yg pertama n terakhir dalam hidup aku....xtergambar perasaan sayang aku kat dia walau dgn apa benda sekali pun...thanx coz sudi trima ayg seadanya n semoga hubungan kita diberkati Allah sehingga akhir hayat kita berdua,aminnn.....;)

2 comments:

e.l.i.z.@ said...

wahh lamanya bertunang..bila mau kawen ni? =)

natasha said...

xlama pun bertunang,baru 9 bln...berkawan yg da 5thn,hehe...insyaallah,early next year kawin la kami,hehe...;)