we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

5 July 2011

pi mai,pi mai tang tu jgk!;p

hye guys!!
las weekend,aku g utara anta kan adik aku masuk politeknik sultanah bahiyyah,kulim,kedah....1st expectation aku,poli ni mesti dlm hutan2 gitu,but unexpected,poli ni letaknya dlm bandar jgk la,kat bandar hi-tech kulim...betul2 berhadapan dgn UniKL Kulim...ok la,at least much better dr tpt aku stdy dulu,Jengka,Pahang...

besar gak poli ni,maybe sebab baru bina so architecture n kawasan nya agak moden n besar kot...biliknya pun a little bit slesa,sebilik 2 org je...yg xbes nye ble da siap2 kemas bilik n settle semua urusan,ktorang da kena gerak balik...terpaksa la ktorang tinggalkan adik aku kat situ,serius,aku rasa sedih gler nak tinggalkan dia...xpernah berjauhan kot,1st time kena tinggal jauh,kedah 2,amik masa more than 8hours nak sampai kat situ,adehhh....='(

sempat lg ktorang g tgk transformers siang b4 gerak ke kedah,hehe...

lepas anta dia,sempat lg ktorang singgah jap kat kem incik tunang,saja jalan2 tgk kem kat situ coz along kata kat situ kem paling besar kat utara n stil byk base2 n kuarters yg ditinggalkan british...serius,memg mcm jalan2 kat huge museum coz kat situ stil ada lg kuarters ala2 british siap ada serombong asap bagai...aku lupa plak nak amik gmbr coz terpegun jap,hehe...

tapi aku sempat gak amik gmbr kat masjid kat kuala kangsar,ala,yg kubahnye warna emas 2,serius cantik masjid nye...lebih2 lg aku sampai situ da petang so memang tersilau mata aku ni jap coz warna emas kena dgn cahaya matahari kan,hehe...
ni antara gambar2 kami,tp along je yg xnak ambil gmbr skali,nk jd photographer je..


ni aku la yg terover excited jap!lalala~~~

b4 aku gerak balik dr poli 2,sempat lg aku pesan kat adik aku supaya dia try gak minta tukar dr poli kulim 2,xbes la kalau dia xde kat melaka,aku xde geng nak jalan2 n umah ktorang pun sunyi je xde orang...harap2 la dia dapat tukar nanti,amin...

i miss my little brother already,mmmm...;(

6 comments:

Ziema said...

oit oit gi taiping eh.. tak ajak :p

natasha said...

haha,xplan pon nk g,tp serius bes la kat tepeng,nyaman je!;p

Prince said...

prince dtg bce entry yg bgus..:)
jom berkawan nak ?
jom bce entry terbru sy..:)

[ Pendedahan Eklusif ] Bukti Justin Bieber Dah Hilang " Teruna "
[ Mengerikan ] Daging Cincang Manusia : Tersedut Ke Dalam Kipas Kapal Terbang
[ Pendedahan Eklusif ] Kita Ditipu Oleh Kewujudan Ular Kepala 5

natasha said...

opkos u r my fren...blogger fren..hehe..;)

Nur Hawa Mohd Zin said...

tasya nanti tukar setting comment kasi mudah untuk pembace komen ye...caranya

pergi dashboard-desing-setting-comment-klik pop up window kat Comment from Placement-Klik no pada Show Word Verification-save

pembaca akan mudah komen...heheh

natasha said...

ok,thanx 4 da info...;)