we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

15 July 2011

wedding photographer...

mmm,lama nye aku x mengupdate blog ni...bz skit la minggu ni,settle kan penukaran poli adik aku,pastu settle kan request utk mintak kursus kat lua tpt keje aku ni satu hal lg...nasib baik semuanya da settle,lega skit...cuma xsettle lg hal kuarters 2 jela..thanx 2 aina coz bg tips 2,aku akan wat dlm skit masa lg,xmau terburu-buru coz takut yg dikendong berciciran,yg dikejar xdapat..*betul ke peribahasa aku ni?haha*...

hr ni nak cter pasal wedding photographer...memg la wedding aku lmbt lg tp utk masa skrg memg wajib aku mengusha photographer yg ok kat sekeliling aku kan??aku xnak la wedding yg ala2 diva smpai photographer aku pun kena amik yg mahal2,da nama pun wedding based on budget n budget nye pun xla sebesar mana so aku kena la cari photographer yg ok n at da same time xmahal...ada ke??2 la masalahnya!!misi aku adalah mencari photographer yg bercirikan sebegitu....ooyeeaahhh!!;p

mula2,aku ingtkan nak minta tolong kawan aku,xskulmate aku...dia bkn la profesional yg full time jd photographer tp bg aku skil dia bagus n gmbr2 yg dia amik pun bg aku sgt la cantik...tp dia xberani nak bg confirmation kat aku utk jd wedding photographer aku coz dia takut dia da keje time 2...mmm,aku pun xberani nak hire dia jd photographer aku coz wat nya last minute dia xdapat bg komitmen,naya je wedding aku xde gambar nanti,huhu....

walaubagaimana pun,dia ada bg aku link kawan dia,reez photowork...hasil job dia sgt2 gorgeous,kalau x caye blh tgk kat sini ....aku ada emel dia utk tanyakan harga but until now stil xde response..well,i'm stil waiting 4 da answer sir!!even aku rasa style nya agak xsklusif but y not aku mencuba tanya kan harga dulu kan??hehe...ni antara hasil keje reezphotowork yg sgt la gorgeous n marvelous...;)




cantikkan gambar2 nye,aish!!xsabar plak nak kawen,gatal!!;p

next,a few days ago,ada sorang blogger yg sudi menjengah blog aku yg xseberapa ni,cik mima...well,ekcelli,dia pun photographer jgk...aku pun saje2 blogwalking ke blog dia,dan2 tgk siap ada contest lg,trus aku nak join...korang kena like byk2 coz sape like paling byk dia akan jd pemenang,xkisah la korang da kahwin ke,blm kahwin ke or lg bagus bakal berkahwin mcm aku ni...haha!!^_^ tapi utk cik mima ni aku belum tanya lg harganya,well aku bkn la nak buat wedding 7hari 7 malam,jes a simple ceremony yg ada majlis nikah,majlis khatam Quran,majlis berinai*aku xkonpem,tgk dulu pakej mak andam* n las but not least majlis resepsi,bersanding la kan...2 je pun,tp kalau photographer yg baik ati nak masukkan outdoor photography lg bes,tmbh bes ble ada pre wedding photoshoot,lagiiii aku suka...lalala~~~ back to the topic,kalau korang nak tgk blog cik mima or nak join contestnya blh la klik kat sini....jgn lupa tau,xrugi mende pun kalau korang jenguk2 kejap...8_8


ok la,aku da penat menceceh,next entry aku nak cter pasal my dreaminggg honeymooonnn plak...well,thanx coz sudi baca...wasalam..;)

1 comment:

aimi said...

hye!!