we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 June 2011

::kahwin??ohmaygosh!!::

hanyosaiyo!!
hi everyone!!hr ni xde pape aktiviti menarik utk aku buat...so tgn ni plak gatal2 mensearch fesyen2 tudung yg up to date n sesuai utk aku pakai time nikah nnti....mmmm,blur kejap aku nak gaya lagu mana nanti...

well,ekcelli,it is not easy ble mana aku perlu stat pkirkan preparation wedding aku...mesti org kata,oii,xlama la 6bln 2,kejap je...tp as a bride 2 b,aku sndri xtau nak mula dr mana utk siapkan persiapan wedding ni..blh plak mcm 2 ek??haha...;p

sambil usha blog2 org lain,aku pun jumpa la mcm gaya tudung or shawl yg aku ada skit minat la...da most important thing,tudung yg aku pakai 2,mesti la something yg blh wat aku confident,yelah hari paling bersejarah utk aku kan,mesti la aku sndri kena epi n yakin...wink!(0_0)

ok,1st choice aku,yg aku paling berkenan la,gaya shawl ni,ada byk bunga ros yg comel2 gitu...tp da problem is,sesuai ke muka aku pakai gaya gini?aku kena cari anak tudung yg much better dr yg aku pakai skrg coz muka aku sgt la bulat,memang jadi mcm donat la kalau aku pakai ikut gaya model2 comel ni,huhu...;)

mmm,next!gaya n fesyen yg memang xkan lapuk ditelan zaman,pakai tudung bawal...memang dr dulu hingga skrg,aku memang sgt selesa pakai tudung ikan bawal ni tp da problem is,kalau aku pakai tudung ni memang nampak selekeh giler...yolah,sokmo senget benget time aku pakai...aku bkn jenis org yg kejap2 nak jengah muka kat cermin,so akibatnya,tudung senget sebelah pun aku xperasan campur lagi kalau nak pakai tudung ni aku kena pandai sorokkan lebihan kain kalau nak pakai veil kat blakang,alamatnya memg melilit abis la kat leher...hehe...;p
tapi nampak cantik sgt pengantin ni kan,comel,i loike!hehe...;)

tapi yg memang konpem,aku akan pakai tudung mcm ni la....tudung yg ada awning...tudung ni aku akan pakai time resepsi or bersanding mlm berinai ke,abis citer slain dr majlis pernikahan...ala,reason yg org slalu guna,nanti nak cium dahi after nikah 2 susah,husband xdapat nak cium dahi,da xdapat timing ala2 syahdu gitu...haha!!tudung ni kan simple n kemas...da most important is,tudung berawning memg sesuai utk muka tembam mcm aku ni...hehe...aku akan bli tudung yg kosong aje kot,tambah beads or hiasan sendri...nak bli yg cantik2 n da siap ada beads sgt la mahal,lari budget aku nanti...yolah,baju yg aku akan bli baru RM150,xkan nak bli tudung sampai RM200 kot,ish,ish...tp memg serius cakap lah,tudung kat vispera,myhanna,memang cantik2 giler...tapi,xpe la,aku ikut kemampuan sendri,kang nak cantik2 after abis majlis aku plak yg pokai,xnak aku...huhu...;)
pengatin ni pun cantek sangat,memang berseri muka dia,tambah kena aura tudung vispera kan,wow!;)

ni baru tudung,belum lg benda2 yg lain...adeh,kalau sesape ada cadangan,helo2 kan la kat aku ek...dgn ini,sy mengundurkan dri sementara waktu..pasni nak kena pkir,mak andam,baju resepsi sebelah incik tunang,bla,bla....sekian,daaaa...;D

6 comments:

joeayu said...

cuba ko tengok http://dudusecret.blogspot.dia punya tudung canti mse nikah. nak cium dahi senang..

natasha said...

ok,thanx 4 da info...ekcelli,byk da aku tgk tudung on9,kebanyakkan mahal...huhu

Unknown said...

x suke tudung awning...
muke nmpk panjang je

tudung bawal plak,dah lame x pkai...
huhuhuhu

mybe pkai shawl je

natasha said...

2 la,lbih prefer shawl sbnr nye,skrg ni pun slalu pkai shawl je,xpelik kan klu pkai time nikah?hehe...;p

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe tak tahu pakai shawl..heheh...tapi kalu kahwin mak andam nak pakaikan kalu tak sesuai ngan muka awe tak nak juga :)

natasha said...

jarang mak andam nk pakaikan shawl,slalunya diaorg akan sediakan tudung awning yg berenda kat depan,xcntik pon,2 yg nk cri sendri..senang je coz shawl xyah gosok,sesuai utk org malas mcm kte,hikhikhik...;p