we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

27 July 2011

dugaan bertunang....


ya Allah,Kau pelihara lah hubunganku dgn tunang tersayang ku...

waktu bertunang la bg aku waktu yg paling kritikal dlm sesuatu perhubungan...yelah,waktu 2 waktu paling dekat dgn time2 nak mendirikan masjid...pernah aku terbaca dlm majalah,syaitan paling suka menghasut anak Adam yg ingin mendirikan masjid agar segera membatalkan niat suci 2....termasuk lah dgn menghasut lelaki/perempuan lain untuk menggoda org yg ingin mendirikan masjid dgn tunangnya 2...kalau ada yg termakan hasutan 2,memang bersoraklah syaitan2 laknatullah 2...Nauzubillah,jauhkan la aku dr semua 2...

post aku ni bkn ditujukan pada sesape pon,aku sendiri pon bergelar tunangan org...seriously,time bertunang ni memang byk dugaan nya berbanding time bercinta dulu...aku memang akan mengelak dr perkara2 yg membangkitkan kemarahan incik tunang,yelah,kadang2 aku akui aku agak ekstrem skit dgn dia,dan dia mcm slalu cool je unless aku wat something wat dia marah,opkos dia akan melenting,hehe....takut weii klu kami bergaduh then bg effect kat hubungan kami ni...time bertunang nilah aku blajar byk sgt tentang erti kesabaran n blajar utk menjadi tenang,mcm kata incik tunang,aku perlu lebih tenang n x kalut ble timbul sesuatu isu...even kami sebaya tp alhamdulillah,dia matang skit dr aku ble membabitkan sesuatu perkara...

mcm kata dia masa kami mula2 bertunang dulu,susah senang kami bersama...alhamdulillah,walaupun aku xmenghadapi masalah kecurangan (unless aku yg curang,hehe) aku n dia menghadapi masalah masa n komunikasi...dia jauh di utara n aku tetap di sini...memang inilah dugaan terhebat kami...sampai bila,aku sendiri xpasti...harapan aku,dia dan aku akan hidup bersama2 mcm pasangan yg lain.

doa n harapan aku cuma satu,cinta dia,hati dia hanya untuk aku seorang n dia kekal bertanggungjawab atas aku walau apa pun yg terjadi...Kau perkenan lah doaku ini ya Allah,semoga aku menjadi hambaMu yg tidak mudah lupa diri n sentiasa bersyukur atas segala kurnianMu..amin...;)





sematkan hatiku pada hatinya

2 comments:

Anonymous said...

semoga lancar ja semua

natasha said...

aminnn...;)