we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

25 July 2011

doorgift...;)

semakin dekat dgn 'hari tersebut'  buatkan aku semakin xkeruan...aku xtau apa yg patut aku mulakan...nasib baik ada ibu yg setia melayan anak dara sorangnye ni,gigih bersama-sama arrange apa yg patut dibuat...yelah,nak buat apa-apa pun yg penting kenala ada duit kan??buat masa skrg,kata ibu kami kenalah prepare utk something yg makan kos yg besar cth nye door gift or something yg bersangkut paut utk tetamu...utk barang2 hantaran,aku hanya beli something yg basic mcm telekung,sejadah n tuala...tunggu sale raya stat nanti,aku n ibu akan shopping brg2 lain mcm handbag n kasut...perfume n brg2 makanan 2 nanti2 blh bli,da dekat2 nanti baru aku akan beli...

tadi baru je beli doorgift...maybe akan ada orang cakap,"eh,awalnya da beli doorgift?"...opkos kena awal2 coz aku kan nak bli dlm kuantiti yg byk so klu bli skit2 xnampakla blanje yg kua byk kan??bijak jgk idea ibu aku kan?hehe...nasib baik jumpa doorgift yg menepati warna tema aku tp nasib xbaik benda 2 xcukup 100 biji la plak,alahaiii...tp td aku siap da order lg kat pekerja kedai 2,klu ada stok yg baru sampai tlg gtau aku,hehe...mesti korang nak tau pebende doorgift yg aku bli td kan?ahaaaa,biarlah rahsia...klu nak tau kena la datang wedding aku nanti..hehe...;D

tapi ble pkir pasal hal2 penting mcm nak isi borang nikah,incik tunang yg kena dapatkan permission dr pegawai atasan dia,tiba2 aku jd takut plak nak kawen ni...aku rasa sesape yg dalam keadaan aku ni mesti cuak jgk kan?yelah,org lain dlm masa sebulan da prepare benda2 penting ni tapi aku plak time 2 incik tunang  baru abis kursus kor dia n after that baru blh balik ke kem dia n minta permission CO-CO dia,adeh...2 la yg buat aku takuutttt sgt...aku doakan semuanya berjalan lancar,semua pegawai yg dia perlukan tandatangan ada je duk kat kem 2...kalau kurang even 1 tandatangan salah sorang pegawai dia,memg ktorang akan ada problem la nanti,nauzubillah,minta la dijauhkan....

skrg aku memg mengelak bincangkan hal ni dgn si dia,aku xnak wat dia tension....aku da janji dgn dia xnak wat dia tenson dgn hal kawen kami ni tapi aku xblh lari dr rasa nerbes yg teramat ble pkirkan hal ni,bese lah perempuan kan,huhu...kalau aku blh settle kan sendiri,memg aku xkan kacau dia yg tgh berkursus 2 tp hal2 berkaitan permission CO 2 mmg dia kena settle kan sendiri...adeh,aku xtau mcmana nak gtau ayah aku nanti pasal hal ni...pening,pening....(-_0)

mmmm,pe yg aku patut buat ek?korang mesti dapat agak pe perasaan aku skrg?nak wat preparation pun mcm teragak2,aku takut nak pkirkan pe yg akan terjadi,hanya doa aku,semuanya berjalan lancar seperti yg kami berdua rancangkan...Ya Allah,Kau mudahkan la urusan kami yg ingin membina masjid seperti yg Engkau syariatkan kepada kami,hamba-hambaMu yg penuh mengharap ihsan belasMu yg hanya mengetahui perkara yg lepas,skrg dan masa akan datang,aminnn....

No comments: