we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

11 July 2011

cameron,here i come!!;p

aku g cameron semalam...xpercaya ke?memang jgn percaya pon coz xde maknanya aku nak g cameron time2 kepokaian melanda ni,haha!!ekcelli,aku g pesta flora je pon kat putrajaya....serius!!cantik gler r bunga2 yg dipamerkan,kalau mak2 yg dtg 2 xbawak balik 1 2 pokok bunga or tanaman lain,memang bkn mak la namanya...haha...mostly,byk pokok orkid la,kalau penggemar orkid yg dtg kat pesta ni,mesti juling mata diaorang coz memang cantek2 orkidnya n pelbagai spesies yg kita blh jumpa kat situ...

meh,aku tunjukkan kalau korang x percaya...dgn ayunya,aku mempersembahkan,taraaa...


believe it??u have 2 believe it...lalala~~~itu baru sebahagian je pon,byk lg tp aku kan xminat orkid so aku xamik byk sgt gmbr orkid..

mostly bunga2 yg ada kebanyakkannya bunga2 kat iklim sejuk so byk la pancutan2 air yg diaorang sediakan utk make sure bunga2 2 nampak segar walaupun ada gak yg da layu or dipijak orang...sengal je kan 4 those yg terpijak 2,xnampak bunga2 yg mekar cantik2 kat tanah 2...huhu...




cantek kan,kan??aku rasa feveret word aku semalam adalah 'wahhh,wahhhh...cantiknya...'...berulang kali kot word 2 je yg kua dr mulut aku,hehe...

ekcelli,since sabtu lg aku nak kua tp disebabkan perhimpunan BERSIH 2.0 yg mcm haram 2 je menyebabkan plan aku tertunda ke hari ahad...aku malas skit nak kua hr ahad coz nanti letih kan isnin nak keje...byk keje nak kena wat hr ahad,nak iron baju,nak basuh kete...da xpasal2 aku tdo lewat mlm td coz sampai umah da mlm,then nak iron baju...pg ni aku terlewat g keje coz nak bersihkan kete yg sgt la kotor coz terkena lumpur lori tanah yg sengal xreti2 nak bg aku jalan las friday,geram betul!!isshhh,perhimpunan haram yg memg haram jadah 2 menyebabkan semuanya tertunda n sememangnya menyusahkan aku...aiii,xfaham aku nape la dibuatnya perhimpunan/demonstrasi yg xtentu bg benefit kat sape2 pun....bwk kerugian lg adalah,cian kat peniaga2 area KL 2,tertutup kejap pintu rezeki diaorang sabtu 2...aii,dunia,dunia,pe la nak jd ni...

okey,penat da menceceh,thanx la 4 those yg sudi dgr aku membebel kat cni...ok,chow chin chau...wasalam!!;)

2 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

pergh....aku juga tak pergi sejak tahun lepas lagi.heheh

natasha said...

thn ni bes skit berbnding thn lpas punye,spesel coz ada taburan bunga iklim sejuk yg ditanam sementara mcm dlm gmbr 2,rugi x pegi awe...hehe..;0