we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

6 October 2012

start bisnes..=)

assalammualaikum..

untuk sape2 yg pernah baca blog aku b4 ni,
mesti tahu aku ada cerita tentang usaha aku untuk start buat bisnes 
bakeri yg xlah se gah secret resipe or king's bakery
tu kannnn...
(kunun2 perasan ada manusia yg baca blog aku kennn,haha)
still,aku x give up even promosi through this blog
xberapa nak menjadi...
sob,sob,sob...='(
aku tetap akan berusaha dengan cara lain..
siap bagi tester untuk orang rasa hasil kerja tangan aku...
but still,nan hado orang yg order..
sedih skali lagi...
sob,sob,sob...='(

aku tengah berusaha untuk buat cara yg lain...
harap2 cara yg 'lain' tu akan berhasil lah...
hopefullyyy....=)

skali lagi aku war2 kan,cewahhh!!
aku ada jual apam polka dot yg bermacam2 design,
bukan saja dot2 saja,design2 yg lain pun ada jugak
pada harga yg lebih murah dari di pasaran..
selain itu,ada jugak muffin dan cup cake...
dannn...
yg paling special aku jugak ada jual kek kukus buah 
yg ada banyak buah2 campuran di dalamnya...
dan juga coklat moist yg dilimpahi kuah coklat 
dan coklat cip yg banyak...

bisnes aku ni meliputi kawasan kl,sepang,nilai,putrajaya dan bangi..
juga meliputi kawasan seluruh kawasan melaka,
cakap je melaka area mana,
konpem aku boleh cari..
ececehhhh...;p
untuk kawasan selain dari di atas,
opkos pos laju akan sampai di rumah anda
dengan bayaran pos hanya di cas 80% saja..
selebihnya aku cover..
(kemain aku promote sampai duit pos pun
 aku blanje skit,heheheee..)

next entry aku akan post kan gambar2 dan juga harga2 
jualan aku ni ye...
ok,selamat membaca n membantu jualan aku ni ye...
trima kasihh!!
(baca dengan gaya alleycat okei!)
heheheeeee...^_^

7 comments:

raihana said...

wow... boleh saya tanya, kalau area kuarters KLIA kat ENSTEk tu boleh ker klu nak order?

natasha said...

boleh je dear,da dekat sgt dgn umah sy...nak order pe ye?..;)

Anonymous said...

all the best ye !

aizu's life said...

oll da best!! niat kite same, nk biznes.. tp laen produk la.. heheh..
but ur product same ngn my sis la :)

natasha said...

thanx sis!!

natasha said...

thanx beb!harap2 ada persaingan yg sihat la kan...sama2 la kte support each other okei!;)

Mimie said...

wah..wat bisnes bakeri ye....sme mcm kite suke wat kek tp lum pk nak jual pun..kalau de order bru wat