we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

12 October 2012

hadiah terhebat..;)

assalammualaikum...

lamanya x update blog ni...
sejak2 dah ada blog baru (fairydaisycreativity) ni
kemain yg lama dipinggirkan...
hahahaaa...

bulan 10 adalah bulan yg aku tunggu2..
nak tau kenapa??
haaa,sebab bulan ni bulan kelahiran aku..
dah tua2 pun nak sambut lagi ke??
opkos la kan!
sejak2 dah ada suami plak ni kan,
lagi la ngada2 nak orang celebrate kan..
heheheee...

1st time sejak aku kenal incik asben,
dari 6tahun yg lepas,
baru tahun ni aku dapat celebrate dengan beliau...
kebetulan plak,
2oktober lepas,beliau dapat arahan utk g meeting kat mindef..
so,haruslah beliau pulang n tdo kat rumah kan..
dan2 plak time tu adalah hari besday aku,
so bercelebratan lah kami di MCD...
merasa lah aku makan beger samurai yg konon2 nya sedap tu..
hohohooo!!

cter pasal belanja makan dah abis...
kemudian weekend pada minggu yg sama,
incik asben balik lagi,
xpuas manja2 dengan bini nya lagi kan,
wajiblah balik lagi kan..
hahahaa...

tetibe incik asben cakap nak belikan aku hadiah..
wahhh,ini sudah bagus!!
aku haruslah menggunakan kesempatan yg ada..
hihihii..
nak tau pe yg aku minta??
ni haaa..


jangan terperanjat plak ekk..
ni bukan tab galaxy tau...
yg murah2 punya je ni...
cukup lah aku boleh main2 game n buat kerja guna microsoft 
office dalamnya..
nanti2 baru aku beli broadband untuk online 
guna tab ni..

khas untuk incik asben ayg yg encem lagi macho,
walaupun kadang2 je abg jenguk blog bini abg ni,
tapi nak jugak wish,
thank you so much coz sudi 
belikan ayg benda ni...
kini,hidup ayg xsunyi sepi sgt2 pun coz dah ada peneman 
tiap2 malam..
tapiii...
ayg tetap nak jugak abg msg n kol tiap2 mlm 
mcm selalu tau
coz benda ala ni bukan boleh ajak berborak pun...
hehehehee....

ok,tu je nak update..
kalau sudi jenguk2 la blog baru aku tu ekkk...
take care n bye!

8 comments:

nadea ramly said...

hahahh..comellll je entri dia..hehhehe..heharap somi kite cakap gitu jugak kat kite bulan doblas nanti..*tu pon kalo die ade kt darat lagi lahhh..* kui3..sonot..nanti boley hapdet belog selalu..kui3..

natasha said...

hehe...besday awk bulan 12 ke?muda lah awk ek besday da ujung2 tahun...hehe...kena ada broadband dulu la,n dah explore byk2 benda ni baru blh update blog...xpandai lg nak guna tab ni,hehe...

nadea ramly said...

haah..kita lahir lambat..sian kite..hihih..untong keje, pencen lambat..tih tih tih..takpe..take time..explore bebanyak..:p tapi cantik la yunk. kaler itam ek..

natasha said...

yup,kaler itam...tp ada jugak kaler yg lain,time kte bli da abis stok..hehe..

Mimie said...

sweetnya entry dia....dpt hadiah drp incik asben ye...kalo de bnd nih memg tak sunyi sgt la...tp kalo suami de lg best kan...kan..kan

natasha said...

memang pun sis...ada game boleh wat kte leka,x depend sgt kat tv..kalau ada asben,xpandang dah tab tu,hihiiii...

ღ cik faye ღ said...

happy birthday nasha! wah syoknya dapat hadiah besday heheh...semoga panjang umur, murah rezeki, bahagia selalu ya :-)

natasha said...

thanx cik faye..lama xnampak?bz sgt ekk?;)