we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

23 October 2012

cinta pjj..

assalammualaikum

hari ahad hari tu tengok rancangan safiyya kat tv9..
topik diaorang hari tu tentang weekend husband n wife..
daripada rasa mengantuk trus rasa segar
coz topik tu mcm sesuai je utk aku..
hihiihi..
tp xbanyak orang yg di interview 
so view nya pun xcukup meluas la
maybe nak kejar masa kot..;)


opkos yg di interview tu perempuan/wife la kan
da nama pun rancangan perempuan,SAFIYYA...
sorang tu wife engineer,sorang lg wife lecturer..
yg bes nya salah sorang tu stay dgn family mentua..
memang salute la sape2 yg boleh stay dgn mentua...
xramai yg boleh get along dgn mentua kan
aku boleh je tp dah keje tempat lain so xde
chance la nak duk sama kan..;)

masing2 cerita la reason yg menyebbkan dioarang kena jadi
weekend husband n wife je...
opkos reason nya lebih kurang sama dgn aku..
hihihihiii
n paling penting tips2 yg diberi memang berguna
buat something utk isi masa lapang time asben jauh..
so,aku pun pkir pe yg aku buat utk isi masa senggang tu..
tinggg!!
aku balik kg kalau asben xbalik rumah,
jalan2 sambil shopping kat melaka..
g sana sini dgn family aku..
tu lah precious moment yg aku buat nak ilangkan rasa sedih 
asben duk jauh...

kalau xbalik kg plak,
aku lebih suka buat kek or masak pape...
then,bagi kawan2 opis makan time hari bekerja nya..
seronok makan ramai2 kat opis dr mkn sorang2 kat rumah..
xkisahlah kalau orang kata sadisnya duk rumah sorang2,
xde teman nak bercakap ke apa kan..
tp incik asben dah sediakan line phone utk aku,
keje aku menelefon ibu aku yg bosan anak perempuannya 
duk jauh ni jela...
ada gak geng nak borak2 n gosip2...
pastu tengok tv yg banyak gler channel sampai
tertdo depan tv..krohh,krohhh..;p

aku percaya Allah tu Maha Adil..
Dia dah rancang sebaiknya utk hamba2 Nya..
aku xkisah hidup mcm ni..
aku percaya satu hari nanti pasti akan ada perubahan
dalam hidup aku..
bila n bagaimana tu aku xtau..
cuma kuasa Allah,xde siapa boleh sangkal..
hari ni kita gelakkan orang,
suatu hari nanti orang akan gelakkan kita balik..
hukum karma Allah,semuanya itu pasti!
thanx coz sudi baca picisan ayat aku ni...

p/s:kalau ada sape2 yg terasa hati dengan tulisan aku,
aku minta maaf sgt2..
xde maksud pape pun,ini hanya blog,tempat aku meluahkan rasa hati...
semua orang ada hak utk meluahkan rasa hati,
di mana n bagaimana anda melakukannya,
itu terpulang pada individu tersebut..harap maklum.


8 comments:

joeayu said...

Sabo lah lalink~~ Bersama itu pasti! Apa yg Allah tulis tu cantik untuk beri nikmat. Ingat tu.

Mimie said...

sy dulu mcm tuh la...pjj jugak...yela kan..dah suami kite tentera kne trime la...skang alhamdulillah dh dkt dgn suami wlupun suami jrg lik rumah sbb bertugas

Anonymous said...

KA ok je , tq share

Wanie-san said...

bagus!hehehe isi masa terluang dgn apa2 xtiviti yg xbuat ko stress.. :) syg taswa sy ni!

natasha said...

ye syg,thank u very much for ur support selama ni dear...;)

natasha said...

ye pinkummi,sabar tu pasti ada ganjarannya kan..xpe la,sy yakin pasti ada berita gembira yg menanti di masa depan..;)

natasha said...

thanx wanie san!hihi..syg kamu jugak..;)

natasha said...

u most welcome sis..;)