we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

16 October 2012

jom join contest!!^_^

assalammualaikum...

actually,aku nak organize satu contest
yg simple n mudah untuk buat...
bila ada contest,
mesti ada hadiahnya kan??
hah,hadiah nya bukan lah berupa sebuah kereta
or rumah sebijik pun..
xmampu oden nak bagi hadiah mahal2 gitu..
hehehee..

kalau sape2 yg menang,
aku akan buatkan candy buffet
untuk pape majlis yg diminta oleh pemenang tersebut...
pakej candy buffet yg bernilai RM200..
pe yg terkandung dalam pakej tersebut,
haruslah jenguk kat sini...
ni terbuka kat sesiapa pun..
specially for those bride to be,
lagi best kan,boleh cut cost utk buat
candy buffet if u're the winner..

ok,pastinya anda tertanya-tanya mcmana nak join contest ni kan?
senang aje!

1st.follow dulu blog ni n blog fairydaisycreativity..
2nd.like kat page ini..
3rd.paste kan banner ni kat post blog anda.


4th.u have to post something nice about these blog,pape je asalkan yg positif..
post ini penting coz ini yg akan tentukan pemenangnya...
5th. itu aje cara2 nya...;)

pemenang akan diumumkan awal disember 2012..
tapi kalau xberapa nak mendapat sambutan(harap2 dapat +ve feedback)
aku akan lanjutkan sampai januari 2013...

aku harap,contest ni dapat membantu 
untuk sape2 yg perlukan bantuan...
i mean,kita saling bantu membantu la kan,
korang tolong aku,
aku plak tolong korang,
fair kan??
hihihiii...

ok,tu je..
harap2 la dapat positif respon dari pembaca sekalian...
thanx n BABAIIII!!!

4 comments:

Anonymous said...

insyaAllah join kalau free ye

natasha said...

hehe,thanx 4 ur support sis..;)

Mimie said...

insyaALLAH nti akak join..hehehe

natasha said...

thanx sis..join ek,mana tau kot2 blh wat besday aina n auni...hehe..;)