we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 October 2012

La Tahzan..

assalammualaikum

Allah itu maha mengetahui isi hati hambaNya
Dia telah tentukan sebaik-baik kejadian untuk hamba-hambaNya
biar pun diberinya hujan,
kemudian akan diberinya pelangi
diberinya rasa sedih,
kemudian akan diberinya rasa gembira
sabar itu manis,
andai aku mampu bersabar dengan dugaan ini
semoga Allah berikan kemanisan sabar itu pada diri aku
dan hilangkan sedih ini dengan berita gembira...
amin ya rabbalalamin...





2 comments:

joeayu said...

Amin~~ aku di belakang mu selepas org yg mu syg...

natasha said...

Thanx dear,hanya org yg pernah rasa n lalui je faham pe yg aku rasa skrg..cuma untungnya ko ada kwn2 yg memahami n sgt membntu,aku xde kwn yg mcm tu...