we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

29 June 2011

::fairy tales::

mmm,korang mesti familiar kan dgn cinderalla,snow white,rapunzel,bla,bla....byk sgt character fairy tales yg aku n maybe korang jgk didedahkan masa kecik2 dulu,betul x?so,pe yg aku nak citer hari ni adalah kegemaran n minat aku pada character2 2 terbawa-bawa sampai la aku da besar panjang mcm ni*panjang ke aku ni,mmmmm*....


aku suka sgt baca citer2 2 coz pengakhiran citer nye sentiasa yg epi2 je...memg la org akan cakap,dlm mimpi jela hidup ko akan jd mcm dlm fairy tales tp ok wat,at least ko dapat release stress realiti kehidupan yg kejam ni dgn baca citer budak2 2,org kata layan je kejap kan?xrugi mende pon....;p

slain dr 2,dgn baca fairy tales,mata ko akan dihiburkan dgn karakter2 comel nye 2...ingat lg masa skolah rendah dulu,ada seorang kawan kelas aku yg baik hati,suka bawak buku2 fairy tales ni ke skolah,pe namanya ek,aku da lupa da...dia anak orang kaya,so parents dia memang akan bli kan buku2 english yg mahal2 ni utk dia baca,siapa ada 1 koleksi buku fairy tales yg kulit bukunya tebal mcm bantal,aku agak memang mahal la buku 2...disebabkan kebaikan hati dia la,aku da terjebak dgn alam fairy tales ni,memag layan abis aku time 2,hehe....

sampai skrg pun,aku memang terikut-ikut dgn alam fantasi fairy tales...dulu siap berangan,ble la aku nak jumpa prince charming,kacak ke prince charming aku 2,dia mesti putra raja ke,bla,bla....nanti nak kawin pun aku siap nak pakai gaun kembang2 mcm putri2 dlm fairy tales 2 pakai,hah!amik ko!sape la nak layan aku yg kuat berangan ni,gaun kembang kunun!haha!!
kalau kawin aku nak mcm ni,blh x?hehe...;D

tapi byk2 karakter 2,aku paling suka cinderella la,aku rasa byk moral values dlm citer 2...citer 2 ada byk tunjukkan yg kehidupan xsemudah yg kita sangkakan,kita perlu hadapi kesusahan dulu sebelum menemui kebahagiaan....dan paling penting,dlm citer 2 jgk ada ditunjukkan yg kita perlu berbuat baik dgn semua makhluk coz kebaikan akan dibalas dgn kebaikan jugak akhirnya siap berganda-ganda lg tau...so guys,dgn ini aku mengajak semua org berbuat baik la sesama kita,never ever look at status,wealth n person,don't b so bias...orite,daaa...;)

2 comments:

Unknown said...

dtg dan follow

natasha said...

thanx ekin...;)