we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

27 June 2011

mengintai dalam hati....

assalammuailaikum...

hari ni pagi2 lagi da ujan,aku direct dr kg trus ke tempat keje hari ni....drive pun sambil tgk rintik2 ujan kat cermin kete kan,rasa len je....ngeee...;)
ble da sejuk2 mcm ni,mula la nak layan2 perasaan,sayu ada,sedih ada,kadang2 perasaan gembira pun ada menjengah sekali sekala...
balik hari 2,saje je usha2 hp kazen aku,tiba2 aku terperasan lagu Coco-mengintai langit ada dalam list lagu dia...pe lg,cepat2 aku nak membluetoohtpairy kan lagu dlm hp comel aku 2,hehe....
lama da xdengar lagu ni,giler fanatik aku kat lagu ni masa tgh stdy dulu,yelah time 2 single mingle lagi,layan sendri jela kan...
so,pagi2 tgh xde keje ni,aku men la google cari lirik lagu ni...hah!meh share nyanyi skali dgn aku okies....;)

Coco - Mengintai Langit
Setiap hari ku tulis
Yang ku telah jatuh cinta
Tapi ku rasa bersalah
Tidak ku nyatakan padamu

Adakah engkau merasa
Apa yang sedang kurasa
Terpanah tancap asmara
Harapnya kau dah terima

Maafkan aku kerna menyintamu
Maaf jika ku tak padan dengan mu
Tapi ku berjanji
Kau juwita hati
Akan ku jaga hingga akhir nanti

Maafkan aku terus memujamu
Maafkan aku yang terlanjur merindu
Di dalam hujan renyai
Aku mengintai langit
Mengharap engkau akan setuju
Menyintai aku

Menyanyi dan bisikanlah sayang
Baik nyata dalam jiwa
Tak tahan rasanya menanggung kasmara
Agar dapat ku lelapkan mata
Mengkhayalkan mu
Bermimpikan mu
Sepanjang malam ku

siap ada org bg komen kat page lirik ni yg lagu ni buatkan dia xtahan nak menangis coz lagu ni memg sayu giler r kalau dengar betul2 liriknya...dis man is really2 love/adore his gurl until da end...mmm,kalau aku plak nak mengkomen,stil ada ke dis kind of man dlm dunia ni,yg sanggup ketepikan semuanya semata2 kerana perempuan yg dia syg??especially ego,maruah yg terlalu diagung2 kan lelaki...tapi,agaknya Allah ciptakan semua perkara yg jadi kat dunia sbg something yg adil,kalau lelaki yg baik,mesti akan ada something wrong kat perempuan,betul x??mmmm...
so,guys!treat la sebaik mungkin org2 yg anda syg,dis life is so beautiful 4 u 2 waste it...k,see yaa!!;D

No comments: