we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

3 June 2011

flora!!;)

korg ada kwn baik x??kwn yg susah n senang sentiasa ada dgn korg,ketawa sama2,nangis sama2...sblm aku keje kat cni(lokasi dirahsiakan) aku xde kwn baik,aku xpercaya kat org lain utk simpan rahsia aku,share feelings or yg aku syg sungguh2 sbg bespren aku....tp maybe da rezeki aku,ble aku smpai je cni Allah kurniakan aku seseorg utk menemani hidup aku yg sememangnya sunyi n sebatang kara (kat cni jela,kat kg aku riuh je rmai org)....xsuma org bertuah mcm aku kot,dpt kwn baik mcm FLORA....trus trang ckp 1st time aku jumpa dia,aku da jatuh kesian kat dia....dia sgt2 baik n jenis xberkira walau dgn sape2 pun...maybe sbab 2 dia ni slalu dibuli n ditipu oleh manusia2 yg xde ati perut....geram plak aku ble dia ngadu kat aku tentang manusia2 yg xpegang pd janji,menipu dia hidup2 dan org 2 plak sebangsa n seagama dgn aku,what the h***!!malu sehhhh!!

ekcelli,dia dr sarawak,berbangsa bidayuh-cina n opkos she's non muslim...tp yg aku respek kat dia adalah dia sgt2 open tentang islam,dia tau pe yg aku xblh buat,mkn or pkai....dia antra konsultan imej aku,bg aku support watever yg aku buat...honestly ckp,aku xpenah kot ada somebody mcm ni dlm hidup aku...oleh krana dia sgt la xberkira dgn aku,maka aku pun dgn senang ati,xpnah skali pun berkira dgn dia,mkn ke,transpot ke...aku sanggup je anta ke mana je dia nk pegi...memg masa dia ada dgn aku dulu,aku memg xpnah rasa sorg2 la,ke mana je aku pegi dia ada utk temankan....

dia da berkeluarga,husband n anak dia ditinggalkan kejp kat sana masa dia keje kat cni..kdg2 cian aku tgk ble dia da kerinduan yg teramat kat family dia...alhamdulillah,maybe sbab dia memg baik ati kot,Tuhan mudahkan dia utk pertukaran balik ke sarawak....skrg dia x lagi bersama dgn aku dan aku dah kembali sorg2 mcm dulu2,menyimpan rahsia aku sorg2 n mkn pun sorg2.....da xde mood da nk berjalan ke sana ke mari coz da xde org nk temankan....aku ni payah skit nk letak kepercayaan kat org lain,paling2 pun aku gtau ibu aku je kot coz ibu aku pun jenis mcm flora skit,understanding n murah hati....hehe...;)

                                       4 da last time aku tgk muka dia...=(


       time jamuan perpisahan dia,aku tetap mkn dgn berselera jgk,hehe...;p

to flora,xde pe yg aku harapkan slain kebahagiaan ko n kejayaan dlm hidup ko,watever yg ko buat,believe me aku akan support ko dr jauh...hope the happiness n success will 4ever with u dear....love u n miss u flora...

3 comments:

joeayu said...

rindu jugak sama flora. she the best friend...

natasha said...

ko plak my bes colleague,hehe....;)

joeayu said...

uhuhu...