we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

23 June 2011

....kisah hati....

::hatiku,hatimu,
::menjadi 1 cinta,
::kurasa hadirmu,menyempurnakan aku....

alamak,jiwang plak aku hari ni...hehe...ekcelli,ni antara ayat dlm lirik lagu 'Kisah Hati' nyanyian Alyah...berkali-kali aku dgr lagu ni,bes sgt melodi n liriknya...aku rasa kalau org tgh putus cinta dgr lagu ni,konpem meleleh air mata,sayu sgt liriknya...
tapi,bukan aku yg putus cinta tau,tp sebaliknya,hati aku tgh berbunga-bunga ni...ngee....;D
yelah,mana xbesnya,rasa bahagia sgt ble dpt tau ada org yg begitu ambil berat pasal kita,risau sgt2 ble kita sakit,nak tau setiap perkembangan diri kita walaupun xde benda yg bes jd kat kita pun...korang pernah rasa mcm ni x,rasa dihargai sgt2??
FYI,aku bkn la jenis suka merepot semua benda kat org2 tersayang,unless benda 2 penting sgt2 baru aku akan cakap....aku bkn la dlm kategori org yg suka sgt berahsia cuma aku xde org yg sesuai utk aku ceritakan semua benda,aku sgt2 low profile so aku sgt2 perlukan org yg boleh simpan cerita2 aku tanpa beritahu kat org lain....kalau dulu ada Flora tp ble dia da xde,aku blajar utk simpan semua cerita sendiri2 je...paling2 pun kalau balik kg,ibu la yg akan jd sasaran org yg kena tadah telinga dgr semua cerita aku,hehe.....
tapi,nak dijadikan cerita,incik tunang terperanjat ble aku katakan aku da ada housemate baru so apalagi,xpasal2 dpt la lecture free...hehe..dia tegur aku nape xberitahu dia perkembangan terbaru aku ni pada dia...aku xsengaja pun,asyik terlupa nak beritahu dia tiap kali dia call or msg...yelah,kami kan jarang2 berhubung,so ble ada peluang,aku akan cakap benda2 yg bg aku penting aje...sorilah abg,hehe...
tapi,pesan dia,cukuplah aku hanya anta msg kat dia benda2 mcm ni,at least dia akan tau coz walau mcmana sibuk pun dia,msg2 aku dia akan tetap baca...aiseh,terharu aku ble dia ckp mcm 2...
honestly ckp,aku memg jenis byk songeh skit,kadang2 aku rasa aku ni mengada2 skit tp walaupun aku rasa mcm 2,incik tunang aku tetap rajin layan aku...dlm ngada2 aku 2,sempat lg aku mengomel,aku jeles tgk kawan2 BAKATZ post kat fb yg diaorang dpt g dating dgn kawan2 incik tunang...kadang2 aku tertanya-tanya,ble la turn aku nak sampai....n jawapan yg diberi incik tunang aku "ayg kena faham,diaorang xberkursus mcm abg,diaorang dpt g dating bagai tp abg kua kem pun xblh langsung,kalau ada pun dpt kua bli barang kejap je"....yelah abg syg,ayg faham,saje je nak suarakan je apa yg terpendam kat hati ni je....ngeee..;p
xpelah,insyaAllah,ada rezeki nanti dpt jgk kita klua sama2,hidup bersama2 walaupun berjauhan,huhu...bukan senang nak hidup senang,sebelum nak senang,mesti byk halangan n kesusahan yg perlu ditempuhi dulu...asalkan incik tunang sentiasa ada disisi,insyaAllah semua kesusahan ni akan aku tempuhi,aminnn....korang pun doa2 kan la ye,semoga aku sentiasa kuat n tabah menempuh semua dugaan....;)

notakaki:jadilah seseorang yg sgt2 memahami,insyaAllah,anda pasti akan difahami jgk walaupun tersangat2 la susah utk org tersebut memahami anda,hehe...(aku la tu yg susah sgt nak difahami,thanx abg coz memahami hati ayg selalu serabut ni,ngeee...;D)

No comments: