we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

19 October 2012

Kegilaan + ketensionan!!!

Assalammualaikum...

Aku xtau npe lately ni aku rasa mcm tension semacam je...
Macam semua benda yg aku buat serba xjadi...
Semua orang aku rasa nk marah je...
Cian incik asben,kadang2 beliau yg jadi mangsa bini nya yg xstabil emosi ni...
Bila tersedar cepat aku say sorry kat beliau,then trus trus trang emo tgah bengong2...

Yg aku musykil kn npe aku mcm ni?
Period aku lmbt lg nk nmpk batang hidung...
Tapi kegilaan + ketensionan aku mcm besok je nk period,huhu...
Aku riso kalau aku tetibe ter emo kat mngsa2 yg xbersalah...
Trus orang akn cop aku garang xbertempat...
Xnakkkkkk!!

Paling xboleh blah,bila aku menangis tnpa sebab..
Boleh plak tengok org post kat fb dia pregnant,
Aku boleh nangis tersedu2...
Aisshhh,aku rasa xnormal da tu...

Rasa mcm ada something yg buatkn aku mcm ni tp xtau pe dia...
Pastu mula la post mengarut2 kat fb...
Trus lupa pesanan incik asben,jgn post pelik2 kat fb...
Adehhhh,terlajak perbuatan sudeyyyy...

Ni pun aku mula la nk mengarut2 menaip ni...
Malas nk pikir pape dah,
Layan cerita korea lg best...
Lupa semua masalah,
Lupa tentang tension tengok org senang benar pregnant,
Lupa tentang semua yg aku buat xmenjadi,
Dan paling penting,
Tngok cerita korea boleh buat aku gelak kuat2 sorang2 mcm orang gler kt rumah ni..
Lantak la jiran2 nak ckp orang meroyan laki duk jauh...
Hahahaaaaaa...

Ok,thanx coz sudi layan kegilaan + ketensionan aku ni...
Byeeee!!!

posted from Bloggeroid

7 comments:

nadea ramly said...

sayangggg..apesal macam same je ni..kite ni tengah bgado dgn habi..dua hari dah nanges tanpa sebab..tapi yang besebab tu same macam kamu. kawan2 post pasal baby derang, dorang dah peknen..mungkin sebab tu kot..hmmmm..selalu kalo gado ngan habi ni masa nak priod je. hormon kot kann...hmmm.

Unknown said...

Tu lah dear,xtau la npe jd gini...x mo la asyik nangis je,penat kn...tu yg ligat otak pkir kn pe aktiviti nk wat supaya blh elak rasa mcm tu lg...xblh lyan sgt,nnti jd tension...nnti klu nadea blik semennjung,meh la jumpa...blh share2 feeling2....hihihi...;)

nadea ramly said...

yayang..bolehhhh..tingin gak nak jumpa..hihi..asenye arituh kite ade add kamu kt pesbuk..hmm..kita dah okay..kejap je nangeh..ngahaha..takleh lame.sebab lapooo..asek makan je..tih tih tih..

Unknown said...

alololo sedihnya... tah2 emo sebab ada baby dalam perot kot..lain org lain ragamnya time pregnant..hehehe

natasha said...

Wah,jijah,kalau la masin mulut awk tu kn bes...hihi...tp mybe sbb stress kot yg jd mcm ni...btw,hope jijah akn dpt baby cpt2 after stay dgn asben kat sabah...;)

Mimie said...

emosi tak stabil la tuh kan....

natasha said...

lebih kurang la sis,kadang2 dtg emo nya xmenentu,hihi...;)