we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

16 July 2014

susun atur:personal belonging aku..

assalammualaikum..

hai peeps!
actually,banyak cara kalau kita nak berjimat dlm susun atur
especially bila berkaitan dengan storage methods
mcm aku,lebih suka guna pakai kotak2 kasut n kotak tisu
aku akan balut cantik2 dengan pembalut hadiah
banyak gak nak share gmbr2 after aku susun atur 
tapi aku tunjukkan mana yg ada dulu la ek..

contoh mcm yg ni,aku guna utk storage tisu2 n pads
sebelah tu aku letak segala ubat yg aku makan hari2..
senang nak cari coz terletak kat 1 tempat je..

tapi kalau sampai penyakit malas aku,
aku guna bekas yg dibeli dgn harga yg murah je..
mcm gambar kat bawah ni,
aku beli kat kedai RM2 je..
yg bakul tu kat daiso n yg hijau kat kedai RM2 tp harga nya RM4.90
kemas skit atas meja solek aku ni..
cuma bila suami aku balik ada pertambahan la barang2 atas meja ni,
lelaki...biasa la kan..huhu

aku cuma pening skit kat mana aku nak letak comforter n toto2 aku ni..
nasib baik ada almari lama owner dulu,
aku ambil n storage segala bagai toto n comforter tu..

 senang nak ambil n pakai bila perlu..
ayat orang malas..hahahaa..;p

ok lah,tu je  nak share..
aku nak share pasal kenduri aqiqah anak aku hari tu 
tapi tertinggal plak contact no org katering tu,
nnati da ada aku up entry pasal tu ek..
ok,wasalam..

p/s:mood raya is on!hahaaaa..

2 comments:

May Ann Francisco said...

Hi, nice belongings here...


-May- at: http://www.artworksofmine.com/

http://capturingthyinterest.blogspot.com/

natasha said...

hi!thank you..;)