we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

1 July 2014

8 tahun punya cerita

assalammualaikum..


ahlan wa sahlan ramadhan mubarak!
dah hari ketiga baru nak wish gitu kannn..
hahahaaa..
sorry la coz aku ni skrg tenggelamm timbul je kat blog
aku tengok kat list pelawat pun dah makin berkurang coz
tuan tanah malas nak update blog
so orang pun malas lah nak berkunjung,ye dak??huhuuu

actually nak cerita tentang susun atur tapi memandangkan hari 
ni hari special sempena anniversary yg ke 8 thn
 perkenalan aku n suami,
kita kendian kan entry tentang susun atur tu ye..hahaaa

kejap je dah 8tahun berlalu..
aku kenal suami since aku study kat uitm jengka dulu..
kami kenal pun coz xskulmate dia yg kenalkan..
masa mula2 kenal,suami aku memang pemalu..
aku plak jenis slumber je tapi slumber ala2 muslimah gituuuu..haha

mesej2 kat hp je n friendster (masa tu femes),
kol jarang2 coz dia slalu bz..
kami jumpa 1st time masa dah 3 bulan lebih berkenalan..
tu pun aku slumber badak ikot kawan2 rapat aku g kl dgn poket ada duit ciput..
(tapi aku pergi dgn permission parents aku ek)
1st time jumpa memng terkelu la nak berborak2,
biasalah aku ni take time skit nak start bercakap dgn org baru kenal..
dia pun sama lebih kurang mcm aku..
lama2 baru ok..
dalam kata kontrol ayu 1st time dating tu,
sebenarnya aku dah macam org jakun dah coz
tu 1st time aku datang kl tnpa fmly aku
1st time aku naik tren 
1st time g jalan2 bukit bintang
bayangkan aku dah mcm nak nangis bila kena masukkan kad 
nak passing through gate monorail tu
boleh plak masa tu benda alah tu mcm jem,tersekat la kad aku tu..
kalau ingat balik suami mesti akan gelakkan aku,cisss!

aku bersyukur berkenalan dengan suami,
dia banyak tolong aku sepanjang aku kenal dia
memang teman susah senang aku lah habis cerita..
bff terbaik aku,pillow mate yg pndai simpan cerita2 aku..
suami penyayang n papa yg terbaik utk aqeef..
dia reverse character dengan aku,
tu yg kami boleh get along sampai sekarang..

masa bercinta dulu aku siap pkir kalau aku xkawen dgn dia,
aku nak kawen dgn siapa?
aku ni susah skit nak suka kat orang..
kalau nak suka orang,aku ambil masa yg panjang coz 
aku jenis suka teliti seseorang tu..
akhirnya Allah memang tetapkan jodoh kami memang bersama..;)

gambar masa cintan cintun banyak dah hilang
ada yg skit aku g print out,
yg lain mana simpan dlm laptop habis hilang bila kena format baru
yelah,8 tahun kan,panjang gap masa tu..
brape kali kena format laptop n brape kali kena tkar laptop
memang hilang la gmbr2 nya..hahaha

sekarang 8 tahun kami bersama dah ada anak dah pun..
alhamdulillah,trima kasih ya Allah..
aku doa semoga Allah sentiasa berkati hubungan kami berdua..
berikanlah kami nikmat kasih sayang ni sampai hujung nafas kami
moga Allah rahmati kami dengan keturunan yg baik2 nanti,in shaa Allah



2 comments:

afzalsukasuki said...

amiin.. semakin lama semakin sayang tak gitu huhu :D

natasha said...

amin..hehe..mestilah,kn dah lafaz akad nikah,in shaa Allah nk hidup bersama smpai mati..huhu