we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

15 August 2014

susun atur:hiasan bunga paling murah

assalammualaikum

sempena hari raya,
nak jugak hias2 rumah skit2..
ala,sekadar tukar alas meja,tambah deko skit2 tu normal kot aku rasa
dalam hati nak jugak hias rumah dgn bunga hiasan kekonon
tapi jenis aku tangan xberseni,
so memang nan hado la bunga hiasan baru selain yg ibu 
aku bagi hampir 3tahun lepas,haha..

both bunga kiri kanan tv tu ibu aku yg bagi dah siap gubah..;p
b4 ramadhan aku attend banyak wedding kawan2,
so dapatlah bunga telur yg cantik2..
tambah plak jenis xmalu slumber je minta 2 3 bunga telur lebih2,
so dapatlah kira sejambak bunga telur tu..
aku terfikir baik aku buat hiasan drpd aku buang gitu je..
then,aku g kedai RM2 utk cari pasu yg sesuai..
dapatlah pasu oldskul ni yg memang harga RM2 sajo..

bagi aku nampak cantik coz adanya juntaian reben2 tu

ni jelah yg ada kat atas meja tamu aku tu..haha
cantik x bunga aku??haha
ni versi hiasan bunga paling jimat kat dunia
modal RM2 plus muka xmalu minta bunga telur lebih kat org,kekeke..

semua kat atas meja tu versi jimat kecuali tupperware tu..
kuih import dari rumah ibu aku,
sarung kotak tisu doorgift wedding member,
bunga telur pun free n pasu RM2..
selesai deko aku,sekian..

p/s:meh lah datang beraya rumah aku,xde open house tapi kalau ada yg nak datang aku serve special sedap2 punya..yg penting calling2 dulu kalau xnak makan kuih raya sajo..hihihiii..>.<

2 comments:

Cerita Saya, said...

Bilalah rasanya didi nak merasa hias rumah sendiri.. Pandai akak deko rumah. :)

natasha said...

in shaa Allah,nnti didi pun mesti ada rumah sndri kan..masa tu boleh deko sepuas hati mcm akk skrg,dulu menyewa pun xberani nak deko beria sgt,rumah org kan..hehe