we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 May 2012

cute!!






terhutang budi dgn mr google coz bg gambar budak2 comel ni...;)
assalammualaikum...

pagi-pagi datang kerja dah gatal tangan nak google gambar-gambar baby comel ni...tiba-tiba keinginan untuk ada baby membuak-buak datang...meroyan ke??hahaha...serius xsabar nak ada baby sendiri tapi yg xbes nya petang semalam aku da didatangi mr. period,hampeh betul!!

opismate aku masuk-masuk je opis da cerita tentang berita penderaan baby oleh mak kandung dia yg gila...aku sendiri tengok video tu tadi,memang konpem lah mak baby tu giler,aku tengok je dah tau...semua orang marahkan orang yg rakamkan video tu tak tolong baby tu tapi aku rasa orang yg rakam tu pun takut coz dia sendiri dah cakap kalau tolong baby dia sendiri pun kena pukul...cian betul aku tengok baby tu,mesti dia akan trauma sampai bila-bila...harap-harap dia takkan buat benda yg sama kat anak dia nanti coz dari trauma yg disebabkan sejarah lampau boleh menyebabkan seseorang berisiko untuk melakukan perkara yg sama yg dialami olehnya untuk dilakukan kepada orang lain...harap-haraplah tak berlaku kan...

incik asben selalu pesan kat aku jangan terlalu berharap untuk dapat baby,buat macam biasa je coz katanya kalau kita teringin sangat-sangat kita takkan dapat,tapi cuba tengok orang-orang yg pregnant luar nikah,diaorang bukan nak sangat baby tu tapi senang je dapat...so,katanya kita pun buat jugak macam tu cuma kita da halal satu sama lain,kita berdoa dan berusaha tapi jangan berharap tinggi menggunung...aku ikut jugak pesan beliau tu tapi bila tengok member-member semua da pregnant,aku jadi jelous!!hahaha...

kalau sesiapa tahu petua-petua untuk senang pregnant,share-share lah dengan aku ye...(nak jugak cepat-cepat tu,hehehe)...ok lah,insyaAllah,besok aku nak update tentang resepi special minum petang,tu pun kalau aku ingat nak bawak kamera besok,kalau lupa,bertunda lagi lah entry tu,hihihi...ok,adios!!;)

2 comments:

Ked said...

kak nasha..
semoge cepat2 dapat baby!hehe

insya Allah, bile sampai ketikanye nanti, Allah akan berikan anugerah yang tak ternilai tu kat kak nasha ngan husband.. aminn..

natasha said...

amin...thanx cik ked,akak n hubby pun harap mcm tu jugak...;)