we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

25 May 2012

bicara hati...


assalammualaikum...

maybe korang dah pernah tengok gambar ni dalam facebook kan??maybe bukan aku sorang yg rasa apa yg dikatakan ustaz idrus tu adalah terjemahan diri aku sendiri...ye,aku memang suka gelak ketawa,lagi bes kalau ada geng yg satu kepala yg memang suka gelak kuat-kuat...hahaha...tapi bila aku ada pape masalah,perlu ke aku canangkan kat semua orang yg aku ada masalah??seriously,agak memalukan untuk aku bercerita kat sesape kalau ada masalah terutama berkaitan dengan hal-hal rumahtangga...dan perlukah aku riuhkan satu kampung yg aku ada menangis bilamana kerinduan mencerut hati ini bila si suami jauh dari mata dan hilang komunikasi ketika beliau dalam misi latihan...

so,di sini lah aku akan bercerita tentang hati dan perasaan,berkongsi rasa pada yg sudi membaca blog aku ni...aku tahu di luar sana ada juga insan-insan yg senasib dengan aku...yg sama-sama menghitung hari bila lah sang suami akan hari-hari berada di sisi dan bila lah ada benih yg nak bercambah dalam rahim...huhuhu...sama-sama lah kita doa-doa semua harapan dan impian akan jadi kenyataan,amin...

p/s:xde mood nak cakap banyak-banyak,macam-macam perkara yg mencengkam hati ni dari berbicara panjang lebar...

3 comments:

ღ cik faye ღ said...

saya pun jenis kuat ketawa, dulu2 rajin jugak mengadu pada kwn2...now bila ramai kwn dah kawin dan yg single menghilangkan diri, lebih suka pendam sendiri. kalau rasa tak tahan sgt, bercerita dengan mak. nasib baik jugak...blog tempat mcm jurnal/diari. pasal anak, jgn stress sgt, baru kawin kan? rezeki org lain2...kalau ikut saya pun, entah bilala nak kawin ni hehe.

Unknown said...

huhuhu semoga impian kita akan jadi kenyataan suatu hari nanti.. bersabar lah pasti ada hikmah yg tersembunyi..

natasha said...

cik faye:stress bila org kawen lebih lewat dr kte da pregnant n kerek dgn kte,sabar jela...huhu..
azizah:insyaAllah,tu jugak yg kita harapkan...harap2 ada mentari yg terang menunggu di hdapan kte nanti..