we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

6 December 2012

i'm trying to...

assalammualaikum..

lamanya x update blog..
mood nak berblogging da jauh ke eropah agaknya,
hahaha...
aku ada banyak cerita nak share,
tapi xtau mana nak start nya..
boleh gitu??
hmm...

cerita biasa lah kalau kat blog aku ni,
aku nak anak!!
hahaha...
normal lah kalau orang dah kawen,
mestilah nak anak kan,penyeri kehidupan 
dan penyambung keturunan...
huhuhu...

pe je orang cakap tentang nak mudah hamil,
konpem aku ikut...
even makan benda ngarut2,
buat pe je petua,
pun aku akan ikut...
g mengurut pun ye jugak,
tapi tiap kali g mengurut mak bidan kata aku mengandung..
coz diaorang dapat rasa ada benda dalam rahim aku..
macamana aku nak terangkan aku ni ada cyst kat nenek2
yg xfaham istilah2 perubatan moden kan...
layankan jelah,kang dikatanya aku xcaya cakapnya..
dalam caya x caye pe mereka gtau tu,
aku punya cuak betul ke x aku ngandung,
siap g pathlab buat blood test for beta HCG..
bila dah terang2 negatif,
dalam kecewa,sedih dan sikit bengang coz di omok2 kan
duk kata aku mengandung,
trus aku decide nak kuruskan badan yg mcm di pam2 naik ni..

aku pernah jumpa kat internet,
salah satu punca cyst ni berulang kali datang,
adalah disebabkan kegemukan mendadak..
dalam masa xsampai setahun ni,
berat aku naik mencanak naik 10kg tuuu..
giler terkejut aku bila timbang berat,
hahahahaa....
aku makan still sama macam dulu2,
tapi yelah bak kata orang,
kalau hati tengah gembira,makan sikit pun kenyang jugak..
hehehe...
nak g obersi xmampu,g snow world pun jadi lerrr..;p
nanti aku share ek supplement yg aku tengah amik sekarang..
harga pun murah,mampu dibeli oleh orang ramai,
punya banyak kebaikan pun ye jugak..
tapi tu lain kali lah aku share ye..

dah hujung2 tahun ni,
macam biasalah ramai betul yg kawen..
kawan2 incik asben ramai yg invite,
tengok lah mana yg sempat kami g..
coz kami punya banyak planning nak ke tempat lain...
almaklum ler,masa berdua teramat lah suntuk n terhad..
so,nak spend masa dengan terrrbaik sekali bila ada chance..
maaf lah kalau xdapat hadir ye..
peace no war!^_0

love him!!^_^
p/s:i'm trying to conceive but at the same time trying to diet,boleh ke serentak??;)

3 comments:

Unknown said...

nak mengandung gak... tp rezeki masih belum berpihak.. takpe Allah tahu segalanya..
sabar yer syg..sampai masa ada rezeki kita nanti.. InsyaAllah :)

natasha said...

insyaAllah,kita doa lah sama2 ye jijah,semoga dipermudahkan segala-galanya...amin..;)

Mimie said...

insyaALLAH...de rezki nti