we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

27 December 2012

hujung tahun dah..

assalammualaikum..

sekejap je dah hujung tahun kan?
aku rasa macam baru je minggu lepas aku kawen,ngeh,ngeh,ngeh..
sekarang tinggal xbape hari lagi nak masuk 2013..
pagi tadi kat radio ERA pun sibuk tanya pe wishlist yg xtercapai lagi..
pe wishlist korang yg xtercapai lagi ekkk??

aku nye simple2 je time nak masuk 2012 hari tu..
yg utama,nak kawen coz time tu tgh merenyam2 gatal nak kawen..
hahahahaaa..
lain2 tu wishlist bese la ble dah kawen,
nak beli rumah,nak penuhkan rumah dgn harta benda sendiri,
dan penuhkan rumah dengan penghuni2 tetap..
tapi....
macam biasalah,xsemua wishlist blh tercapai,
dah nama pun wishlist ye dak?
konpem ada satu dua yg xtermampu nak penuhi kan..
dah katanya xtercapai tahun ni,
aku carry forward ke tahun depan la plak 
(dah mcm cuti thnn plak main carry forward)..;p

eh,rasa macam xde pe lagi aku nak bebel kt sini..
mood nak bermess nite katanya..
malam ni gerak ke kedah,naik bas je..
senang,boleh tdo sepanjang malam..
xtau la pe gaya aku dlm event mcm ni..
banyak nau etika2 perlu dipatuhi katanya..
pes time nak join sejak kenal incik asben 6tahun lepas..
beria nak join,bila da dapat nervous la plak..
harap2 ayam or garpu xterbang la mlm besok,
kalau x mahu seumur hidup tebal muka aku nak join mess nite lg..
hahahahaaa...
ok,babai..

p/s:happy new year 2013,even lagi bape hari lg tp aku 
kan paling 'rajin' nak update blog...semoga tahun baru ni membawa barakah n 
kebahagiaan untuk kamu semua...^_^


2 comments:

Mimie said...

kejap je kan hujung tahun

QasehnyaRania said...

hihi..hitung utk tahun ni pula.:D