we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

17 December 2012

misteri toilet..^_0

assalammualaikum..

selamat pagi semua..
hari ni,pagi2 datang dengan mood berkobar2 nak kerja..
tapi nan hado coz bos xbagi pape task lagi nak buat keje..
almaklum ler dah ujung2 tahun ni,
duk dendiam jela dlm opis ni duk blogwalking je kejenye..
heavennyerrr..;p

korang pernah x alami perkara2 misteri dlm hidup??
aku sendiri pernah alami benda ni dalam hidup aku..
xlah ekstrem sangat pun tapi at least adalah jugak kan,kui,kui,kui..;)
benda ni jadi masa aku study dulu kat pahang..
kat mana lokasi tepatnya,aku xpayah gtau lah..
kalau ada antara reader sini tahu kat mana aku study dulu,
kira advantage lah kat korang yg tahu tu,heheheee..
actually,aku xperasan pun benda tu adalah perkara yg perlu 
aku takutkan pun..
tapi bila aku ceritakan kat rumate n kwan2 yg lain,
baru aku tahu benda yg jadi tu pelik jugak sebenarnya,
cuma aku je yg xperasan kot..

macam biasalah time jadi student,
kita akan stay up mlm2 untuk study kan..
lagi2 aku plak jenis memang ngantuk awal2,
lepas isyak aku dah tdo,kang tengah2 malam baru aku bangun 
untuk study n buat assignment..
mula2 rilek jela,bangun g toilet,basuh muka,tadah air dlm cerek
coz nak masak air utk buat nescafe,
dah minum secawan konpem segar kan..
aku buat rutin tu hampir tiap2 hari n setiap semester..
tapi masa aku duk kat satu kolej kediaman,
yg berlainan wing n guna toilet yg baru dibuka after renovation,
aku perasan tiap kali aku g toilet tengah2 malam tu,
ada satu toilet yg juga merupakan toilet feveret aku,
konpem ada orang masuk jugak tau..
ada skali tu aku menunggu jugak la coz da kata toilet feveret kan,
tapi tunggu punya lama xkua2 jugak..
aku give up,aku g toilet sebelah..
tapi yg pelik tu,xde dengar bunyi air ke apa kat sebelah tu..
aku xkisah sgt lah time tu,aku truskan aktiviti aku mcm biasa..
masa tu xfikir pape pun..

pastu,satu hari tu,duk lepak2 sembang2 dgn rumate n kwn2 aku..
tetibe ada yg cerita pasal misteri toilet yg berkunci xde org tu..
aku pun pe lg,duk pasang telinga lah..
rupanya ramai yg da kena mcm aku,
cuma diaorang rasa scary coz ada yg dah pernah tolak pintu toilet tu
n toilet tu mcm dah berkunci dr dalam,
seolah2 ada org dlm toilet tu!
aku rasa,start dari hari tu,
ada je citer2 yg xbes didengar kat wing kitaorang tu..
coz b4 ni diaorang xsedar pun perkara yg berlaku tu satu misteri,
bila dah berkumpul n cerita masing2 nye pengalaman,
baru sedar ia adalah misteriii...hihihiiii..;p
start dengan member 1 wing tu nmpk
mcm ada benda melintas laju dari pintu bilik
ke arah tingkap dpan meja study dlm bilik diaorang..
pastu ada member lain nampak tangan atas meja time tgah study,
padahal masa tu dia sorang2 je study kat meja mlm tu..
n macam2 citer lagi yg timbul,xlarat aku nak taip byk2..*_*
aku plak,xberani dah g toilet sorang2
after member2 reveal cter toilet tu..
sanggup tahan nak g toilet kalau xde orang nak teman..
punya kelakar aku rasa coz nak g toilet kena g berempat2 skali,
xde sorang pun nak tinggal kat bilik sorang2..
kitaorang buat benda yg sama sampai nak hujung semester..
nasib baik next sem nya kitaorang dapat duk blok n wing lain..
fuuuhh,selamattt..

sekarang dah keje pun ada jugak kisah misteri kat tempat keje aku ni..
nanti2 aku cerita ekk..
aku tahu kita hidup kat dunia ni bukan kita je yg ada..
macam2 makhluk yg duk sama dengan kita kan..
cuma selagi diaorang xkacau kita,
xpayahlah nak risau n ganggu diaorang jugak..
doa n tawakkal lah pada Allah supaya dijauhkan dari 
sebarang musibah n malapetaka..
tu je cerita utk kali ni,next time aku citer lg ek..
ok,babai!




7 comments:

aliza said...

Dofollow blog ni..

Seram je baca kisah ni, tapi maktab kat melaka time akak buat kpli pun ada cerita seram juga, tp betullah kot sbb katanya bangunan maktab tu bekas hospital tentera jepun, so pikir2 le apa ada kat hospital? darah dan org mati....

Ked said...

scaryyynye kak nasha.. kak skolah dulu pun macam2 cite hantu toilet saye dengar.. ade yang jumpa cik cong lah, nampak orang gosik gigi pakai parang lah.. jadinye sampai semua orang takut nak gi toilet..

tapi yang pelik, mase kat dungun yang keras tu, saye berani pulak gi toilet sesorang 2,3 pagi even toilet tu terbukak sket jalan dia.. tak taw kenapa.. huhu

natasha said...

thanx follow sis...;)

natasha said...

haha,masa tu mesti kita xfikir pape coz xtau citer pape kan,mcm akak la jugak masa tu..tp bila dah tau cerita,trus jadi takut,hihi...;p

Mimie said...

mintak dijauhkan drp jumpe bnd2 tuh....sy nih penakut...

natasha said...

Bukan akak je yg takut,sy pun sama2...bg sy,biarlah sy xtau cter dr tau pastu jd takut,hehe..

Unknown said...

following!!