we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 December 2012

review supplement shaklee..

assalammualaikum..

hari ni aku nak share tentang pemakanan aku
sepanjang aku nak berdiet ni...
actually,benda ni aku jumpa time tgah google2 cari jalan 
nak kuruskan badan yg dah macam separuh bola ni,
hahahaaa...;p

kalau korang key-in shaklee dalam google,
banyak info yg korang boleh dapat..
supplement ni antara yg aku mampu milik
coz ia x la semahal supplement yg ada dijual kat luar sana...


aku xbeli semua ni serentak..
mula2 aku beli khas untuk hilangkan cyst aku je,
iaitu GLA complex n alfafa je..
harga dua2 ni adalah dalam seratus lebih kot,
aku xingat sangat dah..
pastu baru aku beli ESP,lecithin n herb-lax..
tu pun coz nak kurangkan berat badan n lemak2 degil ni ha..
kalau korang nak tahu harga,
korang boleh google untuk tahu harganya..
maybe berbeza ikut stokis shaklee tempat masing2 kot..
aku plak beli kat sini coz area b.b salak tinggi kan..

aku berani ambil supplement ni utk hilangkan cyst ni
coz dah ada testimoni yg berjaya hilangkan cyst nya..
tambahan lagi,aku ada tanya gynae yg rawat cyst aku ni
sama ada boleh ambil ke x supplement shaklee,
n he said no problem coz it's just supplement,
xde mudarat pape pun pada cyst n kesihatan pun..
ia hilangkan cyst tu lagi adalah..;)

untuk menambahkan efficiency program diet aku ni,
aku beli benda ala ni plak..

sori,gambar xmemuaskan,tangan ketar..;p
aku beli ni kat fitness concept,alamanda..
dan2 plak tengah usha2,jumpa plak benda ni tengah ada offer..
trus aku grab coz still under budget aku..
boleh lah aku berbasikal sambil tengok tv pasni..
xpayah dah malu2 nak berjogging kat luar rumah..
hihihiiii...

oh,ya!
lupa nak gtau,ikea tengah ada offer..
sesapa yg tengah nak cari barang rumah,
boleh lah g usha barang kat sana..
kena pandai2 tengok,coz bagi aku ada certain barang2 ikea
lagi mahal dari kat kedai perabot biasa..
n other thing,kat ikea,kita kena check sendiri barang tu ok ke x..
pekerja nya xramai berbanding customer yg 
berderet menunggu untuk check barang anda..

aku beli lampu lantai je..
aku dah usha kat nilai 3 b4 ni,xjumpa yg murah so 
aku decide cari kat ikea plak,
terlanjur tengok latest catalog nya hari tu..
dapatlah grab yg harga RM69.90 ni ha..
cantik takk??hahaha..;)
simple design,incik asben yg pilih..;)
sorry 4 those yg rasa aku nak menunjuk ke apa ek..
aku sekadar share pada sesape yg alami nasib yg sama mcm aku..
kalau korang nak tau harga ke apa,
korang boleh tanya aku..
aku pun duk usha internet untuk tau benda apa yg boleh
mudahkan aku untuk kurus n hilangkan cyst aku ni..
so,ia akan mudahkan aku untuk conceive baby..>.<


panjang plak entry kali ni..
lama nak update tp gambar xde,
dah ada gambar,baru syok nak tulis panjang2..
ok lah,penat aku menaip,penat jugak korang nak baca..
selamat membeli belah  n jgn jemu datang sini lagi ye..
babai!!








3 comments:

Unknown said...

salah satu usaha kan nak dapatkan baby.. InsyaAllah moga Allah perkenankan doa kita..

cantik lampu tu..kalau ada kat sabah ni dah lama pergi serang ikea..

natasha said...

hahaha,tu lah...kte ni pun jenuh la nk g damansara,da tu je ikea yg ada..;)

Mimie said...

rmi ckp produk nih bagus