we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

21 January 2013

our 1st anniversary..

assalammualaikum..

21st january 2012..
aku dan incik suami disatukan..
21st january 2013..
aku dan incik suami dipisahkan dgn jarak 431km
hanya kerana tugas masing2 yg memerlukan kami utk tinggal jauh..

pejam celik,pejam celik..
kejap je dah setahun..
siapa sangka dah setahun aku n beliau dah jadi suami isteri..
orang yg banyak mengajar aku supaya jadi cekal n tabah..
supaya keras kan hati,
jangan mudah mengalah walau apa pun yg orang cakap..

xmudah untuk jadi isteri yg ditinggalkan sorang2,
mengharung semua benda sendirian..
kadang2 aku kalah jugak..
menangis di kala rasa penat n sukar,
bila orang yg sepatutnya aku bergantung hidup,
jauh dari mata..
tapi,dalam telefon beliau selalu pesan..
xsemua benda kita akan dapat dengan mudah,
xselamanya kita akan hidup macam ni..
xsemua benda akan berakhir dengan kepayahan..
akan tiba nanti masa untuk kita bergelak ketawa gembira,
bersama2 bergurau senda dalam satu bumbung yg sama..

orang cakap memang mudah..
sebab kadang2 orang yg bercakap tu xmerasa pe yg kami rasa..
satu hari,bila kamu berada di tempat kami,
kamu akan tahu n faham pe maksud keluh kesah kami selama ni..

biarkan pe orang nak kata,
aku dah xpeduli,
hati dah kering,
yg penting,aku n keluarga aku bahagia..
setiap orang punya cara berbeza untuk bahagia..
ini cara kami..
mungkin cara yg tidak kamu senangi..
tapi peduli apa aku,
ADA AKU KISAH??
hahahahaaa...;p

heart sgt gambar ni,ngeh3..





8 comments:

Anonymous said...

Tahniah akak :)

natasha said...

thanx dik..hihi..;)

ayut said...

smga berkekalan dan trus tabah dlm mengahrungi hari mendatang... ^^

teratai biru said...

happy annivesary sis..

teratai biru said...

nnt add sy kat fb ya sis..salam perkenalan..jauh jarak sis dgn husband sis tu..beratus batu..msti sis seorg yg cekal dan tabah kan..(^_*)

Cik Rose said...

selamat ulangtahun perkahwinan :)

MN said...

Happy Anniversary Kak!
Moga bahagia hingga ke akhir hayat.
InsyaALLAH :)

Rozlin Rizalman said...

Wahh sama lak anniversary kite...hihihii...btw happy anniversary...