we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

26 November 2012

wishlist 2012 dah tercapai,yeahh!!

assalammualaikum..

1st of all,alhamdulillah!!
untuk tahun ni hampir semua wishlist aku dah berjaya dapat..
paling utama opkos la dah kawen kannn,
hahahaaa...
bila dah kawen n dah ada rumah sendiri,
wishlist lebih terarah kepada perlu ada barang2 keperluan rumah 
plak kan...

alhamdulillah,rumah aku sekarang even rumah sewa
lagi dah hampir penuh..
beli sikit2 je dulu lama2 penuh la kan...
barang2 basic memang masa mula2 masuk rumah dah ada,
cuma benda yg keinginan je aku beli kemudian..
contohnya macam oven n pengukus yg besar..
pastu mesin jahit n lampu berkaki untuk letak tepi rak tv..
tu benda yg aku nak tapi aku letak ke tepi coz xpenting sangat kan..
sekarang,bila dah ada duit lebih baru aku beli..

yg best bila ada asben yg paling baik hati macam incik asben 
bli kan tab android tu..
tu pun antara benda yg aku nak tapi aku ketepikan coz 
bukan benda paling penting kan..
tapi bila dah dapat,lagi2 plak orang hadiahkan,
memang heaven!!
hahahaaa...

cuma sedihnya,
wishlist paling penting belum berjaya dipenuhi...
harapnya sebelum penutup 2012
dapat lah penuhi wishlist tersebut..
dan doa aku biarlah wishlist tu menjadi hadiah paling best 
untuk incik asben sempena 1st anniversary kami next year..
xlama dah nak sampai tarikh 21.01.13..
harap2 lah ada gud news nanti,amin..




4 comments:

Unknown said...

semoga cepat2 dapat baby...usaha dan rajin berdoa k??

Mimie said...

wah..tahniah2

natasha said...

insyaAllah..tgh berusaha gigih skrg ni..doakan utk sy jugak ye..;)

natasha said...

thanx sis PU...tgh berkursus kat bangi di mana ye?;)