we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

8 November 2012

gila bayang??

assalammualaikum..

sekarang memang tengah giler dengan korean drama..
addicted mcm drug addict..
dah macam time2 study dulu la plak..
bila tengok dah xboleh stop..
hahahaaa...;p

mula aku start tengok drama LIE TO ME..


bila tengok cerita ni aku memang gelak
macam orang giler la..
xkira kat umah or kat opis..
*aku tengok bila semua keje lab dah siap ekkk
siap masuk dlm pendrive nak tengok kat tab
yg membolehkan aku tengok kat mana2 je..
over addicted kan??
hahahaaa...

abis citer tu,
aku try usha citer ni plak..


drama SWEET SPY..
citer ni boleh lah tahap kelakarnya..
tapi yg buat aku addicted adalah kerana ini...


DENNIS OH!!
ehhh,aku xcurang okey..
my asben tetaaapp menjadi pujaan hatiku..
hehehee..
ni sebagai hiburan je,
layan kan korean drama time duk sorang2 ni..
bila asben aku balik,
kalah semua hero korea yg ensem2 tu..
simpan semua cerita korea,
layan asben paling heaven sekali
kui,kui,kui...^_^

mesti pelik kan mana aku dapat cerita2 ni kan?
kitaorang ada share folder di mana sesiapa yg ada
citer2 best akan simpan dalam folder tu..
so,sesiapa yg access termasuklah aku,
boleh lah download n simpan dlm pc masing2..
aku pun ada running man jugak
cuma running man bukan drama kan,
so layan kadang2 jelah time tgh sedih ke kan..
hihihiiii..;)

ok lah,nak sambung tengok pakwe ensem..
babaiiii!!^_-

8 comments:

Wanie-san said...

perghh perghhh ko jgn jadi mcm mak ak dah ler...
sanggup halau kitorg tgk tv lain semata2 mak ak nak tgk cite korea...hampeh tolll

Unknown said...

wah3x.. minat korea tu.....

natasha said...

haha,cian ko wani..ala,normal la korean drama fan nak hayati betul2 cter nya,tu yg xblh kacau tu..hihi..;)

natasha said...

hihi,memang minat dari dulu,cuma lepas abis study,daah slow skit..;)

Mimie said...

ingatkan gile bayang ape..upenye drama korea

natasha said...

jangan tertipu dgn tajuknya sis,baca dulu baru tau,hahaha..;)

ayut said...

layan korea ea...hihihi :)

natasha said...

layan jugak..hihi..;)