we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

7 July 2012

long time no see...;(

assalammualaikum..

rindunya nak update blog...
tapi...
tak de peluang dan banyak sangat halangan yg merintang...
yg paling tak best,kat opis aku dah xboleh bukak link blog...
abis semua website yg beralamatkan blogspot disekat...
dah lah facebook xboleh bukak,
facebook xde,tak kisah lagi...
tapi bila blog pun xboleh bukak,
aku jadi tension coz tak tahu nak search dengan blog yg disekat2...
dulu,
ada broadband adik aku,pinjam sat...
tapi,
next week dah start semester baru,
so,dia ambik balik lah broadband dia...
nak blogwalking lagi lah xboleh...
tak tahu pe update terbaru korang...
sedihnya...
nak beli broadband sendiri pun xboleh jugak,
coz laptop aku,adik aku dah ambik..
takkan nak beli laptop baru plak kan,sayangnye duit tuuuu...
hahaha...

update diri sendiri buat masa sekarang,
aku demam semula...
batuk n selsema macam da jadi besfren plak,
tiap2 bulan wajib datang
boleh plak macam tu,heh?
yg lain2,kalau ada good news aku akan share,
buat masa sekarang aku sendiri tak tahu pe yg jadi dengan diri aku
macam ye tapi macam tak
eh??
ntah pape lah aku merepek ni
hahaha
cukup-cukup la ni
nanti2,kalau ada chance baiikkkk punya 
aku update blog ni lagi ek...
sekarang wa challooo dulu ye...
take care n thanx 4 read!


10 comments:

Ked said...

ya Allah..
kesian nye kak nasha..
patut la nama tak nampak online..
ape pon tak boleh kan kak?
huhuhu..
dah macam uitm pulak laa nak sekat2 web ni..
sabar jela..

ღ cik faye ღ said...

patutlah lama senyap sunyi...kalau nasha pandai cari proxy, atau godek2 setting tu, boleh unblock. atau jalan penyelesaian ialah bawak broadband sendiri...tension kan kalau x boleh surf internet. kalau FB tu fahamlah, tapi as human being kena gak release tension.

natasha said...

eh,uitm pun da stat sekat2 website ke?time akak dulu xde plak...tulah,sabar jelah,disebabkan ada staf yg bukak web dilarang,at last semua website blogspot n fb xblh bukak lngsung...hampeh je kan...

natasha said...

tulah,da try tukar2 proxy but still xboleh tembus proxy yg valid,tension gak lah,hanya boleh emel rasmi n emel yahoo je...nak main google pun jadi xbes bila blog pun xboleh tgk...huahhhh...;(

Ked said...

skang ni diorang dah block dah..
tapi dalam working hours jela..
fb ngan twitter je..
tapi bile kitorang edit letak https kat depan tu, boleh je bukak..
kikiki

natasha said...

oo,pandai ek korang hack proxy uitm...tp tgk tpt gak kan blh on9 ke x coz time akak dulu kolej melati tu susah gler dpt line...hihi..;p

Ked said...

hohoho..
sape suh diorang ajar kitorang subjek onfo system mgt.. dah reti hack2 ni hah.. kikiki

eh, kak nasha dulu dok melati? sameee laa.. memang line sane teruk sket.. saye dulu pakai broadband je.. wireless slow giler..

ღ cik faye ღ said...

try letak jp kat belakang, cth luckyseveninlove.blogspot.jp ke apa ke...sbb baru2 ni bukak satu blog hangat, sekali tu dah kena block. tapi blh buka bila tukar kat belakang tu heheh...selamat mencoba!

natasha said...

ked:ada broadband bes skit,xpayah nak rebut2 line wireless dgn org lain...akak duk 1sem je,pastu da berenti uitm,malas blajar!hahaha...
cik faye:kte minta tolong technician tkar kan proxy yg ok utk bukak web2 dilarang,rasuah kan dia,hahaha...

Wanie-san said...

sian makcik ni!
sabo jela!meh pakai broadbnd aku!
aku skrg duk umah pakai wireless.
broadbnd simpan dlm beg.hahah
aish..xsabar nk tunggu gud news!hehe