we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

23 June 2012

bila dimomok-momokkan....

assalammualaikum...

lately ni,aku rasa aku dah jadi makin paranoid...
actually,hal ni berpunca dari aku yg xberapa sihat sejak 2-3 minggu lepas..
dengan complete disease,fever,flu,cough n also diarhea...
belum campur kalau silap sikit combination makanan,
aku akan muntah semua benda yg masuk kat mulut...
teruk kan??
memang lembik gak lah badan disebabkan hal ni...
so,aku yg agak kepochi ni duk tanya lah member2 opis
pe reason hal ni jadi kat aku...
macam2 lah spekulasi yg aku dengar,
mostly,sign of pregnancy lah,opkos!
disebabkan paranoid sangat,aku sanggup xsentuh durian yg terhidang
depan mata,huahhhh...
feveret aku tuuuu...

tak tahu lah pe yg menyebabkan hal ni berlaku,ada gak aku g klinik,
wat check up tp doc jes assume aku kena urine infection...
(aku lupa nak mention habit terbaru aku,asyik buang air kecil je)
tangan pun duk gatal men google,so macam2 lah yg aku jumpa kat google tu...
ada yg mention pasal sign of cyst,fibroid n also pregnancy...
pregnancy tu sendiri ada macam2 sign,
false pregnancy,chemical pregnancy n also real pregnancy..
(hopefully,aku punye biarlah real pregnancy,hihi)
aku xnak lah mengharap sangat tapi normal aku sebagai p'puan n isteri,
opkos lah nak pregnant cepat2...*wink!
korang readers2 yg aku sayang,
doa2 kan lah aku nye UPT +ve,
penat dah test asyik -ve je...*sigh...



(aku mohon padaMu ya Allah,Kau kurniakanlah zuriat yg soleh/solehah untukku n suamiku,
sesungguhnya hanya padaMu kami memohon pertolongan,
padaMu jua kami memohon perlindungan...)


9 comments:

Ked said...

kak nasha.. semoga tu real pregnancy la ek.. aminn.. hehehe.. cepat2 gi check kat klinik.. pastu jangan lupe share good news kat sini taw..

joeayu said...

insyaAllah rezeki akan berpihak padamu lalink~~

natasha said...

ked:opkos i will share if get any gud news but unfortunately i'm not...huhu..
ijam:insyaAllah,ko doa2 kan lah aku boleh dapat next baton dr ko,hihi...;p

ღ cik faye ღ said...

insya Allah...dah tak lama lagilaa tu. nak kasi warm-up dulu sebelum betul-betul...aminnnn :-)

Ziema said...

Alahai sabar eh babe :)
Usaha, Doa, Tawakal.
Go go Tasha!! HEEEEEE

natasha said...

cik faye:siap ber warm up ni ha,kalau dah cukup warm up siap kena kasi kembar la kan??hahaha..;p
Ziema:sabar itu manis,kan,kan??hehehe..

Liyana said...

hai nasha.. slm kenal :)
smg ade rezeki utk awk... :)

Eta said...

amin...semoga rezeki awak cepat sampai...

natasha said...

liyana:salam kenal utk awk jugak...semoga smuanya slamat utk awk...;)
mdmZ:sy nak jadi mcm awk jugak,dapat anak yg comel2...;)