we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

19 June 2012

beger oh beger...

assalammualaikum...

lately ni,aku tengok banyak benor orang promote-promote makan burger besar-besar,
burger jumbo lah bagai...
aku terliur tengok korang makan burger semua tu tau x??
yg paling femes takat ni Yazid burger kat shah alam tu...
lagi satu burger kaw-kaw kat wangsa maju tu..
semua jauh-jauh dari sepang ni hah...
aku memang nak pergi tapi memikirkan risiko yg beger tu cepat 
habis mengalahkan pisang goreng panas yg sangat laku,
aku cancelkan aje lah...
(nak jimat minyak sebenarnya dari sebuah perjalanan yg mungkin sia-sia)...

tapi ianya bagaikan sebuah  mimpi indah yg memanggil-manggil aku
 untuk makan beger tu so aku aku decide nak buat sendirilah beger tu...
nak buat saiz besar mana pun boleh,ikot suka hati la kan...hahaha...
tapiiiii....
xboleh lah nak buat sekarang,sebabbb ongkos xde n aku x search lagi resepinya...*sigh...

ni lah rupanya benda yg buat aku termimpi-mimpi sampai xnak bangun tido

kelampauan pemakanan yg dipanggil burger lazzzzaaattt!!;p

tahap sederhana burger yg hanya singgah kejap dalam mimpi aku..;)
sekian,terima kasih sebab share rasa yg sama macam aku,adios!;p

5 comments:

Eta said...

wahhhh...tinggi gilerr burger tu...lapar pulak tengok gambar nie..

natasha said...

bukan takat lapar dah ni,dah tahap mengidam mak buyung da ni,hahaha!!;p

ღ cik faye ღ said...

masa last 2 weeks balik KL, konon usha nak makan burger kaw-kaw kat seksyen 2 wangsa maju tu...sekali bila sampai...baru 6.15ptg, beratur makk aiiii...panjang dekat 200meter. terus tak jadi...pergi makan kuey tiau mali kat danau kota heheh...

aleensya said...
This comment has been removed by the author.
aleensya said...

nyummy !!