we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

29 November 2011

cerita sedih....

assalammualaikum...

benda normal ke kalau time2 da dkat tarikh wedding ni macam2 hal terjadi??aku menghadapi saat paling sedih skrg ni...kawan yg paling baik buat aku selama ni tiba2 buat hal...aku xtau pe hangin dia tiba2 je nak tarik diri utk jadi bridemaid aku...sedih sgt ble jadi mcm ni...aku ingatkan maybe ada salah aku ke hapa,so aku tanya kat incik tunang n also my mum,tunjukkan stiap msg yg aku n dia cakapkan kot2 kat situ ada nampak aku terkasar bahasa ke tapi dey'all cakap aku xsalh pape...

start konflik pun bkn dari aku,since dia yg las minit cancel utk stay kat umah aku so ble dia xjadi stay kat umah aku,aku g la jalan2 on the day dia kata nak stay...memg dia ada msg aku time hari 2 tp ble aku tanya nape dia msg dia kata xde pape,so knp aku jgk yg dia persalahkan ble mana dia perlu tdo kat surau semata2 utk tunggu aku??logik ke cerita dia tdo kat surau sorang2 semata2 tunggu aku??ntahlah,aku sendiri xtau kesahihan cerita dia tapi menurut ibu aku sendiri,repeating,IBU AKU,xlogik lah dia berani tdo kat surau sedangkan dia blh je balik ke umah dia yg xsampai 2jam perjalanan dgn ada pelbagai transport setiap 1/2 ke 1 jam...

kalau betul dia seorang kawan yg baik dia xkan sampai hati nak nyusahkan hati n perasaan kawan dia yg sememangnya tgh pening + loya2 memikirkan hal2 kawen yg banyak lagi x settle...ni tambah lg masalah...nasib baik ada org2 tersayang kat sekeliling aku,termasuklah my mum,ayah,incik tunang,adik tersayang aku n kawan2...

advise incik tunang,amik je rumate aku skrg,xpun kazen aku....n the gud new is my rumate bersedia je nak jd bridesmaid aku,hehe...settle da problem aku...thanx ck qasmey!^_^

problem skrg adalah nak cari doorgift yg sesuai...ibu nak aku bli mini jar then isikan gula2 dalam 2...aku tgh pening nak cari mini jar yg bawah 50sen..payah kan task aku ni??adeeehhh...

doakan aku segala2 nya berjalan lancar seperti yg aku harapkan n semoga perkahwinan aku ni membawa kegembiraan utk semua,bukannya perasaan sedih ataupun ketidakpuashatian pada sesape pun....amin....

3 comments:

wadi unung said...

hahahah yeyeyeyaaaahh!!!!! =p terlebeh sudah nie..hihi

{ Miss Syahira } said...

assalamualaikum.

hi. saya syahira. terima kasih singgah dan comment di blog saya :)

happy preparing! majlis kamu dah nak dekat ni. saya, insya Allah bulan May nanti..

natasha said...

thanx sya,2 yg riso ni,1 apa pun xprepare lg...hopefully Allah permudahkan semua urusan sy...;)