we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

2 December 2011

wedding card

assalammualaikum...

hi peeps!!tinggal 2bln je lg wedding day aku akan sampai...seriously,aku da mula cuak gler ni coz byk lg yg aku xbuat lg...especially the most important part,wedding card!!actually,aku nak cari kad yg nampak xclusive tp stil under my budget..2 yg payah nya coz nak cari yg 60sen ke bawah memg payah...aku memg adore gler la dgn card sis intan norazam...beliau buat kad kat jalan pudu,kl...so,weekend ni aku n housemate ada mission yg nak dicapai iaitu mencari jalan utk sampai ke jalan pudu n mencari then menempah kad dlm minggu ni jgk...aku assume dlm bln 1 aku da ada kad kahwin dlm tangan aku...

ni contoh kad2 yg aku tgh menggiler nak cari dgn budget bwh 50 sen sekeping utk 1000keping kad...



credit picture to sis intanorazam


credit pictures to mr google

contoh2 kad yg aku usha tp the problem is harga n kualiti kad 2 sendiri yg xmemuaskan hati aku...so,solution nya aku kena g kedai sendiri n judge type of paper yg digunakan...gler cerewet kan??haha!!(-_0)

harapnya,semuanya boleh settle b4 end of this month,amin...da mula bahang tekanan ble tgk countdown widget da makin kecik nombornya...huahhhh...='(

ya Allah,permudahkan semua urusan aku yg ingin membina masjid n menghalalkan hubungan yg terjalin 5tahun ini...amin....

1 comment:

Ziema said...

Chill babe. Memang susah cari yg murah tapi cantik. Hope kau jumpe :)