we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

3 November 2011

in progress...

assalammualaikum!!!

hi peeps!!lamanya x update blog cumil aku ni....hari2 hanya blogwalking blog org je...hehe...mcm bese,tiap kali aku on9 mesti xde idea nak membebel kat cni...alasan yg sama je kan??haha!!

saje je nak share citer terbaru aku...skrg aku da ada housemate baru,Ck Qasmey iaitu owner blog ini...seronok da ada geng nak bercerita n berjalan together gether...hehe...yg paling bes,ada lah org nak temankan aku ke sana sini utk bli barang2 wedding nnti...b4 dis aku terpaksa tunggu balik mlake n bli brg kat sana...tapi skrg kat bangi ni pun aku blh jalan2 cari barang...oooyeeeaaahhh!!^_^

semua preparation stil in progress...mak andam aku da booking...aku pakai kak Aby-D-Peterana...make up nya sgt gorgeous,tgk dr album dia lah...tapi hopefully ble dia make up aku aku pun blh jd gorgeous jgk lah...hehe...photographer pun in progress utk booking tp disebabkan en fadil outstation,aku kena tunggu dia balik baru blh wat payment booking...en fadil ni photographer kat rekagrafik photography...gambar2 dia memg superb tapi stil harganya affordable utk aku...

Alhamdulillah,semuanya berjalan lancar setakat ni even aku wat semuanya sorang2...nasib baik ada kawan2 yg memahami n membantu aku jumpa orang2 tertentu n opkos ada ibu yg setia melayan karenah2 aku yg sikit cerewet ni ble bab2 memilih...thanx ibu n kawan2 sekalian...hehe...(>.<)

skrg tinggal settle kan hal tudung nikah,bersanding n bertandang coz baju semua on da way nak siap...dan juga hal doorgift pd tetamu yg datang,stil belum decide nak bagi apa coz budget yg agak terciput skit...hehe...yg len2 yg agak penting hal2 rasmi mcm borang nikah n permission CO incik tunang...nervous gak takut incik tunang tersangkut utk dapat permission pegawai atasan dia..aku xnak push dia sgt hal2 kawen ni coz aku xnak dia rasa tension coz aku faham dia da sedia tension dgn hal2 aska nya 2 so harap sgt dia xde problem ble nak dapatkan sain CO dia...huhu...

itu jelah setakat ni yg nak di ceritakan...rasanya hand bouquet n centerpiece aku nak diy sendirilah...tunggu nanti ek...hehe..(-_0)

notakaki:ya Allah,Engkau mudahkanlah urusan kami yg ingin membina masjid n menghalalkan hubungan yg terjalin selama 5tahun ni,aminnn....

4 comments:

erin moshimoshi said...

same kite syg .. jom wat review same

natasha said...

jom,jom!yes,finally da jumpa geng yg tgh prepare wedding jgk...hehe

puan.mila said...

same laa kite..duk bw blog bakal pengatin je..:)

natasha said...

eh,ada new member...cik.mila pun sama tarikh wedding dgn kami ke??bes sgt2 da ni ada geng ramai2...;)