we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

9 November 2011

setahun berlalu...

assalammualaikum ditujukan khas kepada bakal pemilik halal diriku...setahun berlalu sejak kita diikat dengan ikatan separa rasmi ini....3bulan akan datang diri ini akan menjadi pemilik mutlak dirimu...hanya doa yg mengiringi hari-hari kita agar tiada aral melintang sepanjang menempuh bulan-bulan n hari-hari mendatang...

walaupun tiada majlis yg meriah mengiringi majlis pertunangan kita tapi alhamdulillah setakat ni kita berjaya mengharungi dugaan yg mendatang walaupun ia sepahit hempedu utk ditelan n sakit menanggung tekanan mendatang seorang diri kerana jarak kita yg jauh...jujur aku katakan,seboleh-boleh aku xnak membebankan dirimu dengan hal2 remeh tentang majlis perkahwinan kita tapi kekadang tekanan yg mendatang memang tidak mampu aku tanggung seorang diri lantas dirimu menjadi mangsa pusat aduan untukku...^_^

alhamdulillah,hubungan yg terjalin 5tahun ni akan terikat secara rasmi tanpa ada bantahan dari mana2 pihak...ku akui tiada hubungan yg tiada dugaan n cabaran,seperti kita berdua hanya jarak n masa yg jadi kekangan lantaran terikat dgn tugas masing2....hanya kepercayaan n kejujuran atas diri masing2 yg menjadi tali penghubung kita berdua...

doa aku,semoga dirimu akan menjadi imam n pemimpin keluarga yg terbaik dalam hidupku,yg memimpin aku ke arah yg diredhai Allah n semoga ikatan hati kita mendapat keberkatan Allah selama-lamanya sehingga ke syurga al-Firdausi...

pakai baju raya je time ni padahal baju tunang da ada time ni,hehe...>.<

saya sayang lelaki ni sampai ujung nafas saya....^_^

2 comments:

Ziema said...

alololo sweet sgt.
tak sabar nk tggu kau kahwin :)

yeay!!!!

natasha said...

yg ko tulis utk incik kapten ko lg sweet kot,haha!;p
p/s:aku lagiiii x sabar,lalala~~