we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

15 November 2011

facial n body treatment

assalammualaikum...

hari ni nak citer about voucher collection yg aku buat since few weeks b4...ada 2 voucher utk body treatment n 1 voucher utk facial treatment..ekcelli,last weekend aku g pameran pengantin kat mid valley convention centre...niat utama g situ ekcelli nak cari videographer yg rege nya murah2 skit kot tapi macam hampeh je coz most of them semuanya above range harga yg mampu aku afford...lagi berjuta2 lemon murah OP yg aku nak booking nanti,hhmmm...

ok,back 2 our main topic,tgh2 aku usha2 booth kat situ terpandang plak voucher promotion yg london weight management tgh buat...mcm bese lah,ble ada london weight management opkos lah ada new york skincare n yun nam hair treatment,kan mereka 2 adik beradik x sama bapak kan...haha...aku trus zuuppp g usha SA yg jaga booth 2...ble da tanya mcm2 n SA janjikan yg memang xde hide fee utk treatment yg aku nak buat 2,trus aku bli je voucher 2,lagi pun RM18 je kan,sape xnak kan dari rege ratus2 ringgit jd RM18 je...kalau diaorang tipu pon xla rugi beribu2 kan...huhu...

another voucher 2 aku dapat masa wat registration utk masuk pameran pengantin 2...even groom aku xde tapi aku tulis je nama beliau kat situ,hehe...dapat lah voucher utk incik tunang jgk tapi opkos la dia xboleh g kan...huhu...voucher utk facial 2 plak aku da lama bli cuma xtau ble nak g nye...aku bli pun masa diaorang tgh wat promotion...takut gak nak g wat coz takut ada bad effect after treatment kan,hohoho!!>.<

malas nak cakap banyak,layan jelah gambar2  kat bawah ni ye...^_^


see,RM18 je kan,tapi kalau ada hiding fee,aku cari balik SA 2...(-_0)

ni aku xsure ada kena bayar or x,pape hal kena call tanya dulu kan??

ni obersi nye produk,2 yg wat aku cuak nak try...>.<

peace!tgk pelamin idaman tapi aku nye simple je nanti,hehe..
wit my housemate,opismate n kete mate,haha!!;p
bese lah kan,nak kawen ni kan kena g manja2 kan diri,nak g spa mcm xperlu je so g wat treatment nak kecik kan pinggang aku ni lagiii bagus kan,kan??haha!!hajat di hati nak g spa tapi mcm mahal je spa yg aku da usha2 so xperlu,better duit yg aku nak spend ke spa 2 aku gunakan utk bli barang2 kawen yg lagi perlu sgt2 kan,kan??^_^

ok,that's all 4 dis time...next time aku post en3 tentang diy-diy yg aku berhajat nak buat ek...tata...@_@

3 comments:

erin moshimoshi said...

b2b melaka ..bile ek wedding ?

dear about pre wedding idea ade di label pre wedding i yerk :)

wadi unung said...

yeyeyeaaahh!!! weekend nie!! mari manjekan diri!hihi mcm tengkorak je gmbo kasmi tue..huhuhu=p

natasha said...

erin:wedding i sama dgn tarikh wedding u,ce tgk kat daisypath countdown 2...btw,thanx 4 sharing da info..;)
kasmi:tengkorak mendenye,kurus skit je 2...mari makan banyak2 secara berjemaah jom!!;p