we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

25 August 2011

Selamat Hari Raya.....^_^

assalammualaikum....

ramadhan semakin ke penghujungnya...sedih rasanya bila ia akan berakhir...rasa nikmat yg teramat ramadhan kali ini,harap2 lah semua amalan yg aku lakukan sepanjang bulan puasa ni diterima Allah n diberkati olehNya...raya semakin menghampiri,nikmat aidilfitri xsama seperti nikmatnya ramadhan...kegembiraan untuk menyambut aidilfitri tetap aku rasai walaupun aku kena sentiasa beringat jangan terlebih makan n berbelanja kerana ada side effect yg aku kena hadapi kalau aku terlebih excited celebrate raya...

almaklum,hari yg dinanti semakin menghampiri,banyak perbelanjaan yg aku perlu gunakan nanti...badan pun  kena jaga,buatnya terlebih makan,azablah aku nak kuruskan balik seperti asal....hehe....skrg ni pun ada skit penurunan,maybe sit up yg aku wat hari2 kot bru berkesan,suka,suka!!^_^

after raya,byk task yg dah menanti...2 blm masuk lg hal2 berkaitan keje,memg pack la jadual aku ni nanti.....harap2 aku xkan terasa sgt tekanan coz aku bkn la sorang yg blh handle tension2,silap2 ada yg menangis tersedu-sedan...nampak je iron,strong lady tp hakikatnya aku ni memang jenis kuat nangis jgk,bese lah,hakikat seorang perempuan kan??hehe....

apa yg penting,post aku kali ni jes nak wish selamat hari raya kat kawan2 blogger n 4 those yg sudi baca blog aku ni....maaf zahir & batin,halalkan lah kalau ada termakan hak orang,maafkan lah kalau ada tersilap laku,terkasar bahasa,aku hanya hamba Allah yg lemah n slalu wat silap...



notakaki:doakan perjalanan aku pulang ke kampung selamat ye,nak balik da hari ni,oooyeaahhh!!(>.<)

No comments: