we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 August 2011

attention for blogger yg follower under 500!!

assalammualaikummm....

pg ni saja2 je blogwalking,n then singgah jap ke blog cik ziema....dia tgh wat promotion utk blog yg ada follower 500 dan ke bawah...aku la antara blogger yg hanya ada follower xsampai 100 orang ni....hehe...pe lg,dgn excited nya aku nak join la...ada sesape yg berminat nak tau??

1st of all,mula2 korang kena jd follower blog ni,blog incik anif abdullah....
then,kena letak banner ni dlm blog korang...
jom,jom join!!;)
ok,skrg aku kena introduce kan diri plak...
nama saya NATASHA BINTI ISNIN,hobi saya opkos adalah membaca novel,slain 2 tgk citer2 korea,hehe...
mmm,kena tag org ke?jap2,pkir sape aku nak tag ek??
mrs ijam
ck Qasmey
nadiyahashim

ok,3org je la aku tag,diaorang pon lebih kurang mcm aku gak,follower belum ramai...meh,la kawan2 join promosi ni,seronok,blh tambah kawan n eratkan hubungan sesama blogger...

sekian,thanx coz sudi singgah n baca...;)

No comments: