we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

9 January 2013

malas..:(

assalammualaikum..

lately ni,rasa malas gler r..
aku rasa best sgt2 dapat duk tergolek2 depan tv sepanjang masa..
rumah aku pun dah mcm tongkang pecah..
nak masak apatah lagi..
solution nya makan megi yg hanya perlu rebus je kan..
giler punya pemalas pftttt!!
hahahahaa..

hari2 datang keje blogwalking je..
nak update blog sendiri pun malas..
nasib baik tengah xde keje kat makmal,duk ngadap pc je la 
keje aku hari2..
kejap2 g toilet,baru nak duduk kena g toilet lagi..
bermarathon aku ke toilet,acara sukan yg baru..;p
tambah pelik,miss p pun xjengah2 lagi ni..
bikin gua cuak,apakah??>.<

tiap2 malam kul 10 aku dah terbongkang depan tv..
xdah nak bermesej2 romantik dgn incik asben..
bininya dah ke bulan melayari aerospace dgn kapal discovery,hahahaaa..
tapi tetap nak jugak dengar suara incik asben,
dapat sekejap pun jadilah,buat pengubat rindu..
sampai kadang2 kacau beliau yg sedang duty,
paksa jugak bercakap dgn aku..
ngeh,ngeh,ngeh...

weekend ni beliau balik,
nak ajak jalan2 coz weekend lepas aku berkuak lentang atas katil je..
minggu ni harapnya wabak kemalasan aku beransur pergi..
asben balik kena jadi rajin,
kalau x cian beliau dapat bini pemalas ni,huhuuuu..

oh,ye!tetiba mood nak berfesyen aku menjadi2..
xsedar diri kegomokan utk nak berfesyen..
semua baju nampak cantik kat mata aku,tetiba..
padahal dulu aku lah paling malas nak beli baju baru..
xtau la pe yg melanda diri aku,dah makin pelik rasanya..
harap nya xde la benda pelik lain yg menjangkit..

mood nak berfesyen macam ni tetibe..;p

ihsan mr google

ok,aku rasa ni je tahap kerajinan yg aku mampu..
aku nak lelap mata jap yg dah makin memberat kat kelopak mata,
semoga kerajinan berkunjung lagi nanti supaya aku rajin 
mengupdate blog ni..
take care n adios!!^_^



9 comments:

Cerita Saya, said...

Heheh.. Samalah dengan kita. Mak didi cakap kalau dah kawen kan tak kisah berisi ke tak yang penting apa kita pakai sejuk mata pasangan kita tengok. Heheh..

ayut said...

jgn mlas2x..nanti smua tak jadi..hihihi..tu nnt dia balik leh la berjalan2x :)

Ked said...

ahaaa..
selalu pergi toilet? apekah?
saye ada terbaca pasal benda ni..
semoga ada berita baik lah harapnye ea kak nasha..
:)

Mimie said...

ntah ntah.....ermmmmm....

natasha said...

betul la pe mak didi cakap tu..hehehe..

natasha said...
This comment has been removed by the author.
natasha said...

memang pun,sebab malas satu pe pun xjadi,semua tertangguh,ngeh3..;p

natasha said...

apakah??haha..ked doakan akak dapat berita baik tu ye..;)

natasha said...

ntah,ntah..jeng3...;p