we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 May 2013

demam..='(

assalammualaikum..

sekarang taip entry sambil kesat2 hingus..
teruk plak aku kena selsema n demam kali ni..
siap dah baik,datang semula lagi tu..

sekarang memang tengah musim demam kot..
paling kesian kalau tengok budak2 kecil yg demam..
tak tahan panas n xselesa kot,
tu yang asyik menangis je..
aku tengok anak2 jiran aku yg baby2 semua bertampal cool fever..
aku pun nak bli jugak kang,
tak tahan panas dalam bila dah malam nanti..


bila dapat dengar suara suami aku,
yang kadang2 tetiba je kol aku,unexpected..
rupa2 nya,dia pun demam jugak kat sana..
sian dia,dengan letih latihan lagi..
tambah plak dengan demam selsema,
memang payah!
harap2 dia cepat2 ok..

tapi yg aku pelik,
walaupun aku demam,selera makan memang superb..
hahahaha...
kejap2 nak makan,tambah plak bila tengah malam..
aku jenis yg akan tertido awal,
bila tersedar tengah malam,
konpem perot aku dah berbunyi2..
paling2 pun aku akan bangun amik biskut sekeping..
malas nak buat benda lain..
gaya orang bujang kan..hihihiiii..

banyak majlis orang aku xdapat nak attend..
kawan2 time study kawen,
ada kawan aku nak tunang,
semua aku xboleh nak attend..
aku risau kalau aku g majlis orang,
aku hanya menyebarkan virus je..sedih..
sekarang pun budak2 opis aku pun ramai dah start selsema jugak..
berjangkit dari aku ler tu..
sian mereka,sob3..

ni kira entry mengarut orang demam la ni ek..
harap lah xmembosankan korang yg membaca..
ok,babai!

notakaki:tetiba nak makan macaroon yg warna warni tu,
kat mana jual macaroon yg sedap ek?

nampak macam sedap jeeee...^.^

2 comments:

Mummy MM said...

Kesiannya..

Ked said...

akakkkk!
get well soon okey?
huhuhu

same la ngan saye. time2 demam tu la mane nak makan es krimnye, makan coklat nye la. hahaha. kadang2 bila dah dapat ape yg nak tu baru baik demam. :)