we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

19 June 2013

anthem yg bukan lagu

assalammualaikum..

kalau lama tak menulis dlm blog,
memang akan rasa sangat2 janggal n mcm blur utk menulis semula..
that's y lama aku x update pape pun..
masa yg ada aku banyak habiskan dgn tgk blog org
dan juga membaca novel..

sekarang aku memang sgt2 mudah utk demam..
demam yg kadang2 melarat sampai berminggu2..
yg membuatkan aku xboleh buat pape pun,
pe lg utk dapat makan benda yg sedap2
coz kehilangan deria rasa n bau yg sgt penting untuk makan..
sadis kan..huhuhu.=(

oh ya!aku sedang membaca novel hlovate yg baru,anthem..
penulis yg banyak mengajar tentang hidup dlm cara yg tersendiri..
terima kasih pada kasmi n adik ked yg kenalkan 
novel2 nya pada aku..
kadang2 kalau dah start baca aku akan hanyut dlm dunia 
yg hlovate cipta untuk pembaca2 nya..
 actually,baca novel dia macam motivate aku utk jadi lebih baik..
untuk jadikan aku makin positif tentang hidup..
hidup yg kadang2 akan menekan aku untuk terus berfikir..
lebih2 lagi kalau berlaku sesuatu yg tak dijangka..

actually,aku dah stuck..
dah tak de idea nak taip apa dah..
next time kalau ada idea kena cepat2 taip sebelum aku terlupa..
sekali lagi sadis,hihihiii..
ok,babai..
 


 
 

2 comments:

Mummy MM said...

Macam menarik jark novel nie..

Cik Rose said...

minat jugak baca novel, tapi dah lama tinggal.. huhuh