we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

7 May 2013

jom shopping tudung!!

assalammualaikum..

sekarang semua orang suka shopping online kan..
selain dari memudahkan,kadang2 online lebih murah
dari yg dijual di luar..
cakap pasal shopping online ni,
aku ada jumpa satu website yg jual tudung dgn harga yg murah..
korang mesti dah pernah dengar nama TUDUNG2U.COM kan??

aku tertarik dengan website online shopping ni coz
selain diaorang ada jual tudung yg cantik2,
harga diaorang juga sangat2 murah..
dari harga serendah RM5 hingga ke RM40..

hari ni aku nak tambahkan kemurahan harga
tudung2 yg dijual kat situ dengan diskaun sebanyak 15%..
special price khas utk pembaca blog aku..
korang boleh masukkan kod utk blog aku iaitu:
QCB2013..

ni antara tudung2 yg dijual kat website tersebut..
kalau berminat jangan lupa klik kat link 
aku bagi kat atas tu ye..










ok,tu je yg aku nak share..
happy shopping!!(^o^)

2 comments:

Mummy MM said...

Cantiknya tudung yang kat atas sekali tu (^_^)

natasha said...

kalau cantik beli lah..murah je tu,hihi..