we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

26 May 2013

review produk d'herbs..;)

assalammualaikum..

wahhh...rindunya kat blog aku ni..
sekarang ni gler bz kat opis..
bese lah dah tengah tahun kan,banyak keje nak kena catch up
before masuk pertengahan tahun kedua 2013...
aku nak cek-in blog pun xsempat,
pe lg nak update kan..

ok,tutup cter pasal tu kejap ek..
hari ni aku nak cter tentang produk d'herbs..
pernah dengar x sebelum ni??
aku rasa produk ni quit famous gak skrg ni..
aku pun tak ketinggalan nak cuba jugak..
aku try 2 produk diaorang..
satu jus perawan,
satu lagi premium diet...


pinjam gambar dari muhamadyusri.com..
kalau nak tau lebih lanjut boleh la ke blog beliau..)

pe yg aku suka tentang produk ni,
aku boleh estimate masa bila patut minum airnya..
kesan lepas minum hanya akan terasa lepas 5-6 jam..
so,memang patut minum b4 tdo..
bangun tdo dah boleh stat aktiviti membuang..
buang nya pun bukan terus menerus mcm sesetengah produk
yg aku pernah cuba sebelum ni..
hanya benda2 xperlu je yg akan dibuang ikut keadaan badan
masing-masing...
memang terasa beza lepas minum premium diet ni..
xterasa  letih n badan pun rasa ringan je..
bila gabung minum dengan jus perawan,
memang tambah perghhhh!!
hahahaa..

jus perawan ni fungsinya lebih kepada membetulkan
apa yang xbetul kat org2 perempuan..
betulkan hormon lah mostly..
tambah plak aku ni kan pernah ada cyst,
memang kena betulkan hormon lah kalau nak pregnant..
nak tahu pe kesannya,
nanti aku cter lagi ek...

sekarang terkejar2 aku menaip ni..
next time aku explain lagi ek
pe kesan2 baik produk ni..
kalau ada yg nak share tentang produk2 ni,sila2 kanlah..
ok,tu je nak citer..
daaaaa...^_^


No comments: