we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

20 February 2013

hasil pow orang

assalammualaikum..

hari ni rabu kan??
suppose entry hari ni xboleh ada ayat kan?
tapi aku nak jugak taip skit pun jadi la,hahahaa..

hasil aku mengepow voucher buku adik aku,
aku borong novel banyak gler..
seumur hidup ni pes time aku jadi tamak dgn novel,
hahahaa..(gelak jahat!LOL)
mostly novel hlovate la yg aku bli,
ni antaranya la yg aku dpt cari..



nnti jumpa lagi aku nak bli lg..
ni semua terpengaruh dgn blogger ked's story la ni..
taste terhadap novel bergenre yg sama 
menyebabkan ada introducer utk aku terhadap novel2 ni..
selain itu,aku start suka baca novel hlovate after baca novel ni

sangat awesome kalau baca novel yg blh wat aku gelak sorg2..
novel ni berjaya buat macam tu..
kawan2 da xpelik dah kalau aku gelak sorg2 time baca novel,
faham da peel aku mcm ni..
tapi payah tul nak jumpa novel hlovate ni,
tu yg jumpa kena trus bli..
ada skit je lg collection hasil writer ni aku kena cari..
gian dah start balik terhadap novel,
haaaa sudahhh...>.<

credit picture to mr.google

dah,tu je aku nak citer..
skrg dah boleh tutup blog aku..
thanx coz sudi singgah ek..;)

4 comments:

Mummy MM said...

Awalnye dapat baucer buku. Jeles saya =D

natasha said...

eh,awak xdapat lagi ke?adik akak dapat lmbt,rupanya ada org lg lmbt dr dia..xpe,sabar ek,nnti dapat trus g shopping buku ye..;)

dinda A. said...

dekat mana ye nak cari buku hlovate ni?

natasha said...

saya cari kat popular,tp kadang2 ada aje kat kedai2 buku biasa..kalau kat bangi ni,kedai buku kat warta ada jual jgk buku hlovate..;)