we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

14 February 2013

fullhouse..

assalammualaikum..

akhirnya dapat jugak aku makan kat fullhouse..
duk tengok orang makan kat situ,
terliur gak tengok makann nya yg best2
n interior design/deko nya yg menarik hati..
last2 dapat jugak g yg dekat wangsa walk tu..
yg aku tahu branch kat situ baru buka kot..

harga makanan kat situ bagi aku still standard lagi la..
sesuai lah dgn brand n style restoran tu kan..
malas nak cakap banyak,
meh layan gambar..;)



interior design yg sgt memberi inspirasi..;)

chicken chop ni hanya RM16.90

air honeydew nya sgt mabeles,harga RM7.90..

incik asben makan teriyaki chicken burger,harga RM17.90



siap ada kete mini tu yg xtahan,ngeh3..;p
aku order skali mushroom soup,RM8.90..
lapar punya pasal la konon,
skali ble dah makan,xterhabis plak mushroom soup tu..
maybe sebab creamy sgt,so jadi muak skit..

pape pun,dah merasa dah..
bak kata incik asben lepas ni,
xde dah dgr dr mulut aku yg teringin nak makan fullhouse lagi..
gler teringin macam org mengidam katanya,
ayat kejam,hahahaaaa!!

ok lah,tu je yg nak share..
harap pn. aizam berpuas hati dgn penerangan saya ye,hehe...
ok,adios!!





5 comments:

joeayu said...

hahaha... puas hati sangat. nanti aku menyusul. thanx 4 the info...

Ked said...

waaaa~
kite pun teringin nak makan kat sane tapi tak lepas2 lagi. huhuhu
aritu ade nampak time lalu depan wangsa walk. baru bukak rupanya. huhu

btw, honeydew tu memang femes kot kak nasha. member2 saye yang dah gi sane semua kate honeydew tu sedap giler~
wah! tetiba rase lapar tengok gambar. ahaks! :P

natasha said...

laa,ye ke ked?akak main order je air honeydew tu,tetibe teringin nk minum plak..nnti boleh g ajak si baju biru,romantik skit..hehe

natasha said...

u most welcome dear,hehe..;)

Ked said...

yeayyy!
nanti nak ajak dia lah gi.
aritu lalu jee.
hehehe