we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

14 September 2012

facebook oh facebookkk...

assalammualaikum...

ni entry rentetan dari baca entry blogger nadea..
nak tahu pe entry dia tu,meh la baca kat blog dia...
kat sini aku pun nak menceceh jugak lah pasal facebook ni...

lately ni,aku memang dah jarang lah nak menjengah fb aku tu..
pe lagi nak mengupdate letak gambar2 baru aku ke,
nak post pape entry terbaru kat wall aku tu...
nak tahu kenapa??
bila mana aku letak gambar2 terbaru aku,
ada je mulut2 busuk mengomen gambar2 aku tu..
dikatanya aku ni makin gemuk lah,makin tembam lah...
sakit betul hati aku...
yg buatkan aku makin panas hati,
bila aku balas balik dengan cakap aku tembam/gemuk sebab senang hati 
dikatanya aku terlebih emo..
geram tul aku..

orang yg komen bukanlah orang lain pun dengan aku,
kira kawan2 rapat masa sekolah dulu jugak...
aku tahulah dia makin slim menyelim skrg,
berbeza lah time skolah dulu...
tapi dia kurus pun sebab sakit,bukan automatik n senang2 macam tu je kurus...
eii,nauzubillah aku nak sakit sebab nak kurus...

aku pelik lah dengan orang2 macam ni,
bercakap/komen2 gambar orang macam x pakai otak...
sedap2 je kutuk2 orang..
macam aku makan pakai selama ni dia yg bagi makan/duit..
kalau ye pun nak gurau ke hapa,
agak2 lah beb...

sekarang aku kalau masuk gambar pun,mesti ada gambar asben aku..
tahu plak segan dengan laki aku,
kutuk gambar aku je...
aku ngadu dengan laki aku,
dia kata buat xtahu je dengan orang macam ni...
jangan kawan lagi orang yg suka down kan kawan sendiri macam tu...
memang aku xkan kawan pun...

dia datang masa wedding aku hari tu then minta masukkan gambar2 kawen aku n 
opkos yg ada muka dia dlm fb..
bila dah masukkan dia komen plak gmbar dia xcantik,
disuruh plak aku removekan...
eiii,pening pale aku layan perempuan ni...
last2 aku xmasukkan sekeping pun gambar dia,
padan muka!!
puas hati aku,hahaha!!

macam2 hal kat fb ni,
lebih banyak menyakitkan hati dari yg best2...
best bila dapat jumpa kawan2 yg dah lama xjumpa n dapat kenal kawan2 baru..
yg lain2 nya memang aku xboleh nak trima terutama yg mulut2 jenis xde insurance ni..
rasa nak potong je jari2 yg mengkomen tu...
kejammsss kaannnn??!!
hahaha...
ok,dah tu je nak cakap,bye!!

7 comments:

Anonymous said...

KA sendiri pow x brp nak aktif kat FB ni sebb mcm2 hal sebenarnyer

nadea ramly said...

nenonenoneno..tompang lalu..ehem ehem..spt nama jojesku disebot..hehehe..kengkawan kat blog lagi best kan yunk..so far macam kite limitkan sape yang patot jadi kawan dlm pesbuk. kekadang tak semestinya kawan masa skolah. kawan2 bini askor pon kadang kita apruf wlopon tak kenal. sebab kita ikut instict. dan kekadang juga kawan yang baru kenal soploh kali baik dari orang yang kenal kita luar dalam n nak jatuhkan kita..:)

Unknown said...

emm tahu pon.. sebab tu fb ni la banyak meruntuhkan segala perhubungan..huhuhu kawan2 blog jugak best even tak pernah bersua muka..kan kan..

nadea ramly said...

betollll..lalalala..

ღ cik faye ღ said...

now dah ada timeline, kita blh bahagi kawan2 ikut kategori...kdg2 org mcm tu kena jawab selamba je kat FB, bagi dia senyap sikit. susah kan jadik pompuan ni...itu salah, ini salah grrrr hehehe...yg dok ngate tu pun pompuan gak...bila time camtu biasanya saya sembur je hahaha.

natasha said...

indeed!!kawan2 kat blog lagi bes sebenarnya,utk sape2 yg ada blog la kan...
cik faye:xfaham sebenarnya nak guna timeline tu,tu yg duk blur mcm org xkenal komputer,hehe...

Mimie said...

salam kenal...
sy nih pun jrg online fb
dh xd pe yg menarik..slalu online bile nak bce smething info time2 bosan...