we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

11 September 2012

berkongsi rahsia...

assalammualaikum...

tak sabar rasanya nak tunggu berita gembira ni...
bukan berita gembira kehadiran orang baru ye...
beritahu awal2 plak aku ni kan,
yolah,takut orang salah faham plak nanti kan...
hehehe..

rezeki orang lain,mungkin dapat baby dulu...
rezeki kami dapat hak lain plak kan...
masing2 nye rezeki,Allah dah tentukan...
alhamdulillah...

pe berita gembira tu,tungguuu...
aku sendiri pun belum cukup yakin untuk nak share kan dengan orang lain..
hehehe...
ok la ye,tu je yg nak di update kan...
bila dah ada kepastian dalam cerita yg aku nak share kan ni,
aku akan share segalanya tentang cara untuk memilikinya okei!
oleh itu,sabar dan tungguuuu...
^_^

6 comments:

Anonymous said...

gembira bila kawan2 happy !

natasha said...

thanx cik kesuma..hehe..;)

Unknown said...

dapat duduk bersama suami dah yer...ape2 pon happy dgn kamu yunk!

ღ cik faye ღ said...

wah...pindah jauhla ni...yg penting dpt bersama yg tersayang...best best :-)

Ked said...

alaa..
saya pun mula-mula nak teka pindah jugak.. tapi bila baca ayat ni, "akan share segalanya tentang cara untuk memilikinya", saya dah tak taw dah nak teka apa.. hehehe

apa-apa pun, saya doakan yang terbaik untuk kak nasha.. janji taw update kat blog nanti.. kami setia menunggu.. chewah~

natasha said...

azizah:eh,bukanlah sayang...tapi tu lah harapan n doa kita untuk dapat tinggal bersama...
cik faye:xpindah mana pun,still tempat yg sama...hehe
ked:haha,awak teka lah lagi..opkos akak akan share gud news tu bila semuanya dah selesai ok!yg pasti bukan dapat duk bersama n dapat baby bagai tapi yg lain n mayb org x expect kot apa yg kami buat ni...hihi..;)