we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

18 September 2012

aku nak jual kek,ada orang nak beli x?!!

assalammualaikum...

actually.idea ni aku n adik aku yg timbulkan...
kitaorang duk tengok ibu aku buat kek sedap2,tetibe datang idea nak 
ibu aku buat kek n then jual!
boleh tambah duit poket selain beliau dapat mengisi masa lapang yg  xde bape nak lapang tu...
hehehe...

aku xnak membebel banyak2,
meh aku kenalkan satu persatu produk2 nya..
(ceh!macam banyak je jenis keknya,hoho!!)


untuk kek saiz ni iaitu bersamaan saiz loyang 4 segi tu harganya RM45...


untuk bekas 4 segi saiz 6 inch ni pulak harganya RM25
p/s:gambar ni aku pinjam dari google untuk tunjukkan saiz bekas ye,credit pada punya gambar,tq!>.<


manakala untuk kek coklat moist ni pulak dengan satu bekas segi 4 ni adalah RM12 dengan curahan coklat dan chocolate rice atasnya.
p/s:gambar di atas hanya contoh saiz tanpa dekonya.kalau orang order aku siapkan dengan deko seperti tersebut di atas.=)

kami juga menerima tempahan untuk buat door gift...aku plan nak buat jugak apam polka dot dan muffin tapi still otw,dah ada gambar dan sampelnya nanti aku upload ye...untuk doorgift boleh bincang tentang harga dan deko yg dikehendaki....

ni contoh doorgift tapi ni pun aku pinjam dari google...thanx pada tuan punya gambar tapi don't worry aku xkan tiru hasil kerja kamu,just pinjam gambar je...(takut plak orang kata aku curi gambar biznes orang lain plak nanti kan,huhu)
pinjam jap ye puan google...>.<

aku lupa plak nak cakap,kek kukus buah ni boleh tahan lama sehingga 3minggu coz ia telah dikukus selama 4jam...bahan-bahan yg kami guna pun berkualiti tinggi,siap pakai buttercup lagi tau...so,sesiapa yg nak order pos xpayah risau takut kek rosak ke apa kan coz kek ni tahan 3minggu tanpa masuk peti ais...

7 comments:

ღ cik faye ღ said...

good...good...errr saya nak beli jauh sangat kot...hahaha, tapi org lain sure beli...selain blog, blh gak promote kat FB...untung nasha reti kemahiran2 mcm ni...kalau saya masak errr tataula camne rasanya hahaha. good luck!

joeayu said...

sha.. sedapnye choc moist. ble blik melaka? nak beli..

Unknown said...

peh terbaik la! boleh buat bisnes..pandai nasha buat kek..

Rozlin Rizalman said...

Akak penggemar kek buah tu...akak pandai mkn je nk buat x reti, nk order buleh? :)

natasha said...

cik faye:boleh je nak bli by post,kek blh tahan lama kan..hehe..
jijah:ibu kte yg buat,kte tlg kacau je,hihi...
kak lin:boleh nak order,nak kek yg mana 1?

Rozlin Rizalman said...

Kek buah yg rm25 tu...nasha dok manjung kan? Kt area mana ek?

Rozlin Rizalman said...

Eh silap org ler...yg dok manjung tu jijah...heheee...sowy2..