we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 April 2012

akukerinduan...;)


Assalammualaikum…
Alhamdulillah,hari ni da hampir 3 bulan kami bernikah…alhamdulillah juga,Allah kurniakan rasa kenikmatan bercinta selepas bernikah,ye!sungguh nikmat rasanya…hari2 melihatkan gambarnya xrasa bersalah langsung kerana aku tahu aku akan mendapat ganjaran pahala bila melihatkan gambar suamiku sendiri…hari2 aku tengok gambar beliau,di mana2 sahaja ada gambar nya,di handphone,di wallpaper  computer,di tepi tv di rumah kami,dalam bilik…habis cerita di mana2 saja aku berada kecuali dalam toilet je xde,hahaha!!;p

Ye,Allah kurniakan aku rasa kerinduan yg teramat pada suamiku hinggakan setiap masa nak dengar suaranya,nak tengok wajahnya(tapi dapat tengok gambar jelah,sob,sob…)nasib baik handphone kami ada 3G,so dapat lah bercakap sambil tengok muka masing2 walaupun xdapat sentuh pun,itu pun dah cukup melegakan kerinduan yg melarat ini…

Tadi tengok blog soldier of love yg maybe boypren or tunangnya askar juga,terubat sikit rasa hati bila dia cakap yg aku juga berjuang kerana membenarkan orang yg aku sayang pergi berjuang untuk menjaga negara (walaupun incik suami bertugas sambil berkursus aje pun) tapi ada sikit rasa banggalah bila ada juga orang yg pandai appreciate orang2 yg macam aku yg ditinggalkan suami yg pergi bertugas…thanx sis!

Walaupun kami da pun bernikah tapi aku rasa macam belum nikah je,macam still lagi bercinta…duk jauh2,saling rindu merindu,tiap2 malam bergayut kat phone,massage2 cakap I love u bagai(abaikan kalau anda rasa nak muntah,hehe) tapi yg bes nye bila berjumpa kami da bebas,dah halal untuk berdating pegang2 tangan,peluk2,cium2…eh!;p…kadang2 ada juga manusia2 di sekeliling kami yg menjeling jelling dengan muka macam dah ready nak sound kitaorang yg slumber wat drama sepetang kat tengah2 umum macam dunia ni kitaorang yg punya,tapi kitaorang xpeduli pun coz lagi ramai orang kat luar sana yg belum nikah tapi lagi advance dari kami,so what??!!^_0

Hajat di hati nak g honeymoon kat trengganu tp xsampai2 lagi,xsabar nya nak tunggu incik chenta hati ni habis kursus,nak jalan2 jauh2,lama2 berdating dengan beliau,eiiii,suka,suka!!bliau kotakan janji nak bawa aku g genting highland lepas kami kahwin,da pun dibawakan…kat bawah ni gambar kami masa tengah tunggu nak naik kereta kabel dengan orang yg penuh giler2 la…hampir 3jam jugak menunggu 2 tapi berbaloi coz rasa seronok sangat dapat main roller coaster kat situ…

Ok lah,banyak da membebel ni…xsabar nak tunggu weekend ni,nak tengok movie dengan incik asben tersayang,kalau dia dapat cuti,uhuk,uhuk…;)

muka comel ler 2,hehe...;)


5 comments:

ღ cik faye ღ said...

hihi...hai...:-), pergi kursus pun consider pergi berjuang gak, sbb dia pergi tambah ilmu perang hehe...proud to be their ladies, sama2 kita support each other *wink*

natasha said...

ok dear...hopefully,one day we have the chance to meet face to face...;)

ღ cik faye ღ said...

hi salam again nasha...pasal my entry yg 'tulis kisah cinta di blog' tu, jgn salah faham lak...hehe, saya x perli sapa2...cuma cerita pasal diri saya...kenapa saya selesa anonymous, sbb saya segan lagi haha...dah kawin lain citerlaa kan...btw, saya suka baca blog nasha...cool hehe, saya pun tulis mengarut2 nak release stress. hopefully nnt bila dah ready, blh je kita jumpa face to face. jgn biarkan blog bersawang ok :-)

Ked said...

salam..
sis.. name husband asrifuddin ek?
kalau tak silap, die tuh senior skolah sy dulu.. hehee..
datang jengah dari blog cik faye ni hah.. :3

canang said...

Yang penting kesetiaan isteri kepada suami kerana kemana letaknya syurga kalau tidak dibawah tapak kaki suami (jangan salah paham yer...balik hubby p tgk bawah tapak kaki plak)...heeee...